Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00347848/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00354114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00469164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. J. Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0be31f6d-1685-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. J. Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be31f6d-1685-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja nawierzchni boiska sportowego Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ożarowie Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3285908,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu obejmujące remont bieżni lekkoatletycznej, boisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji boiska multifunkcjonalnego, bieżni, bieżni do skoku w dal i koła do pchnięcia kulą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim wraz z odwodnieniem, chodnikami, infrastrukturą techniczną, wymianą lamp oświetlenia terenu i elementami małej architektury,
b) uzyskanie wszelkich zgód, uzgodnień, pozwoleń w tym decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia, decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie dotyczyć),
c) wykonanie rozbiórki nawierzchni dotychczasowego boiska oraz wykonanie budowy nowej nawierzchni projektowanych boisk wraz z odwodnieniem, chodnikami, infrastrukturą techniczną, oświetleniem terenu i elementami małej architektury,
d) nadzór autorski,
e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
3) Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.:
- roboty przygotowawcze i ziemne,
- roboty rozbiórkowe – istniejące nawierzchnie boiska
- wykonanie drenażu i odwodnienia boisk
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnie boisk i bieżni
- wykonanie nawierzchni poliuretanowych bieżni 1123 m2
- wykonanie nawierzchni poliuretanowych boisk 1117 m2
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej 1480 m2
- inne roboty budowlane
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
– obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
– wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
– oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), a mające wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia.
5) Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ,
na który składa się:
- Program funkcjonalno – użytkowy zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454)
wraz z załącznikami nr 1-3 oraz przedmiarem
6) Dokumentacja projektowa musi uwzględniać w szczególności wymogi:
1. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2022.1679);
2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454);
3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021.2458);
4. Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U.2012.463);
5. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2023.682).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3665400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3665400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3665400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525618937
7.3.3) Ulica: Nowodworska 35/48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AS BUD Albert Śpiewakowski, ul. Ciołkosza 2/41, 03-134 Warszawa - roboty budowlane w zakresie budowy boiska i bieżni,
MARTAGON Marta Matusik, ul. Dziennikarska 55A, 05-220 Zielonka - realizacja w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3665400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Modernizacja nawierzchni dróg gminnych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zamierzenia inwestycyjnego pn. - "Budowa siedziby Zarządu Dróg Powiatowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.