Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437614/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00502439/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Piotrowskiego w miejscowości Wołuszewo, Gmina Aleksandrów Kujawski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl/8/strona-glowna-bip.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450307
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00437614
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Piotrowskiego w miejscowości Wołuszewo po zerwaniu dachu i zalaniu w sali gimnastycznej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze stanowiących załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji robót z uwzględnieniem wymagań o dostępności architektonicznej zapisanych w dokumentacji projektowej.
4. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy),
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,
5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45000000-7 Roboty budowlane
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 Betonowanie konstrukcji
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 Tynkowanie
45431200-9 Kładzenie glazury
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 Roboty malarskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 Kładzenie terakoty
45421131-1 Instalowanie drzwi
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
UWAGA!
W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach załączonych do SWZ jakichkolwiek oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, które charakteryzują produkty lub usługi, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, co oznacza, że zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać parametry techniczno-użytkowe takie same lub lepsze w stosunku do produktów wskazanych w dokumentacji technicznej oraz SWZ.
Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do projektowanych:
- nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne;
- wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji,
- nie niższą żywotność w użytkowaniu;
- wymagane parametry techniczne i jakościowe;
- nie gorszą gwarancję i rękojmię.
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania.
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego materiału (wyrobu) oraz przedstawienia dokumentów wykazujących i potwierdzających jego równoważność.
6. Wizja lokalna
1) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
3) Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej ze względu na zniszczenia powstałe na budynku szkoły sali gimnastycznej po nawałnicy. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4) Wizja lokalna odbędzie się w dniu 05.08.2024 r. o godzinie 11:00
5) Miejsce odbycia wizji lokalnej:
Szkoła Podstawowa im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie
Wołuszewo 79
87-720 Ciechocinek
6) Wizja lokalna odbędzie się dniu i miejscu wskazanym powyżej. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na własny koszt. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości dokonania wizji lokalnej w innym terminie niż wskazanym powyżej.
7) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony. Brak załączenia ww protokołu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
8) Protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony nie podlega uzupełnieniu.
7. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
8. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
na „Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie, Gmina Aleksandrów Kujawski”
- organizacja i nadzór nad realizacją umowy,
- realizacja umowy i kontakt z pracownikami Zamawiającego,
- roboty remontowe i renowacyjne,
- roboty wykończeniowe,
- z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę i podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę i podwykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 8 i 9, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia, na każde żądanie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie:
1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Piotrowskiego w miejscowości Wołuszewo po zerwaniu dachu i zalaniu w sali gimnastycznej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze stanowiących załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji robót z uwzględnieniem wymagań o dostępności architektonicznej zapisanych w dokumentacji projektowej.
4. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy),
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,
5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45000000-7 Roboty budowlane
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 Betonowanie konstrukcji
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 Tynkowanie
45431200-9 Kładzenie glazury
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 Roboty malarskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 Kładzenie terakoty
45421131-1 Instalowanie drzwi
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
UWAGA!
W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach załączonych do SWZ jakichkolwiek oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, które charakteryzują produkty lub usługi, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, co oznacza, że zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać parametry techniczno-użytkowe takie same lub lepsze w stosunku do produktów wskazanych w dokumentacji technicznej oraz SWZ.
Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do projektowanych:
- nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne;
- wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji,
- nie niższą żywotność w użytkowaniu;
- wymagane parametry techniczne i jakościowe;
- nie gorszą gwarancję i rękojmię.
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania.
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego materiału (wyrobu) oraz przedstawienia dokumentów wykazujących i potwierdzających jego równoważność.
6. Wizja lokalna
1) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
3) Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej ze względu na zniszczenia powstałe na budynku szkoły sali gimnastycznej po nawałnicy. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4) Wizja lokalna odbędzie się w dniu 05.08.2024 r. o godzinie 11:00
5) Miejsce odbycia wizji lokalnej:
Szkoła Podstawowa im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie
Wołuszewo 79
87-720 Ciechocinek
6) Zamawiający wyznacza dodatkowy termin na odbycie wizji lokalnej tj. 12.08.2024 r. o godzinie 11:00.
7) Wizja lokalna odbędzie się dniu i miejscu wskazanym powyżej. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na własny koszt. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości dokonania wizji lokalnej w innym terminie niż wskazanym powyżej.
8) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony. Brak załączenia ww protokołu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
9) Protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony nie podlega uzupełnieniu.
7. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
8. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
na „Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie, Gmina Aleksandrów Kujawski”
- organizacja i nadzór nad realizacją umowy,
- realizacja umowy i kontakt z pracownikami Zamawiającego,
- roboty remontowe i renowacyjne,
- roboty wykończeniowe,
- z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę i podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę i podwykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 8 i 9, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia, na każde żądanie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie:
1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wizja lokalna
1) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
3) Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej ze względu na zniszczenia powstałe na budynku szkoły sali gimnastycznej po nawałnicy. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4) Wizja lokalna odbędzie się w dniu 05.08.2024 r. o godzinie 11:00
5) Miejsce odbycia wizji lokalnej:
Szkoła Podstawowa im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie
Wołuszewo 79
87-720 Ciechocinek
6) Wizja lokalna odbędzie się dniu i miejscu wskazanym powyżej. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na własny koszt. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości dokonania wizji lokalnej w innym terminie niż wskazanym powyżej.
7) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony. Brak załączenia ww protokołu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
8) Protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony nie podlega uzupełnieniu.
Po zmianie:
Wizja lokalna
1) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
3) Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej ze względu na zniszczenia powstałe na budynku szkoły sali gimnastycznej po nawałnicy. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4) Wizja lokalna odbędzie się w dniu 05.08.2024 r. o godzinie 11:00
5) Miejsce odbycia wizji lokalnej:
Szkoła Podstawowa im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie
Wołuszewo 79
87-720 Ciechocinek
6) Zamawiający wyznacza dodatkowy termin na odbycie wizji lokalnej tj. 12.08.2024 r. o godzinie 11:00.
7)Wizja lokalna odbędzie się dniu i miejscu wskazanym powyżej. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na własny koszt. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości dokonania wizji lokalnej w innym terminie niż wskazanym powyżej.
8) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony. Brak załączenia ww protokołu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
9) Protokół z miejsca odbycia wizji lokalnej podpisany przez obie strony nie podlega uzupełnieniu.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa leku /Tachosil/ i środka kontrastowego z podziałem na pakiety
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Aleksandrowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby realizacji usługi door to door w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Wdrożenie mechanizmów i środków zabezpieczających odporność Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na ataki cyberprzestrzeni.
- Rewitalizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ciechocinku etap II.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w skrzydle wschodnim oraz części centralnej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12 - etap IV
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap II"
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piętrze budynku B
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap II
- Remont świetlicy wiejskiej w Kaczkowie (etap I) i Jabłonnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.