eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinBUDOWA REMIZY OSP W RASZÓWCE.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA REMIZY OSP W RASZÓWCE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA REMIZY OSP W RASZÓWCE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0841eb1d-ffb1-4cf0-8b3c-16237fc47087

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039388/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa remizy OSP w Raszówce.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.37.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa remizy OSP w Raszówce, obejmujących m.in.:
- przebudowę przyłącza wodnego i kanalizacyjnego prywatnego kolidującego z nowym obiektem,
- wykonanie przyłącza wodnego i kanalizacyjnego,
- usunięcie kolizji kabla elektroenergetycznego,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie ław i ścian fundamentowych,
- wykonanie ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie konstrukcji żelbetowych,
- wykonanie dachu (konstrukcji, pokrycia blachodachówką, obróbki blacharskie, rynny dachowe i rury spustowe),
- wykonanie ścianek działowych,
- dostawę i montaż stolarki okiennej, drzwiowej oraz bram garażowych,
- wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
- wykonanie podłoży i posadzek,
- wykonanie elewacji wraz z dostawą i montażem napisu ze styroduru (OSP RASZÓWKA),
- dostawę i montaż wyposażenia technicznego wieży (drabina, balustrada),
- dostawę i montaż hydrantu zewnętrznego wraz z wykonaniem instalacji zasilającej,
- dostawę i montaż hydrantu wewnętrznego wraz z podłączeniem do instalacji wewnętrznej,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
- wykonanie instalacji wewnętrznych (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o., elektrycznej, oświetleniowej),
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- dostawę i montaż urządzeń OSP (sygnalizator akustyczny zewnętrzny, wciągarka do węży),
- wykonanie oświetlenia terenu oraz monitoringu,
- wykonanie nawierzchni utwardzonych,
- wykonanie rekultywacji terenu budowy,
- rozbiórkę istniejącego budynku remizy, drewnianej wiaty, dwóch masztów kratownicowych, betonowego zbiornika na ścieki oraz przeniesienie kontenera i jego utylizację przed zgłoszeniem robót budowlanych do odbioru,
- dostawę i montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą wjazdową z napędem elektrycznym,
- wykonanie wiaty śmietnikowej,
- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadnia stanowi SWZ oraz udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne/wykonawcze, projekt organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2050215,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4179690,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2050215,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH ZENON OPANOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920202432

7.3.3) Ulica: Małomicka 19H

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2050215,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.