eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaOpracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała - 4 zadania częściowe



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała - 4 zadania częściowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kotula@um.boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6c66205-8fa2-4268-8e18-65c9453ee5b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała - 4 zadania częściowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6c66205-8fa2-4268-8e18-65c9453ee5b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234580,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 145 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).

1.1 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,

1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,

1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:


1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:

2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.

1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 58645 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 145 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).

1.2 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,

1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,

1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:

1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.

1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 58645 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 145 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokali-zacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków miesz-kalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo¬wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technolo-gii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).

1.3 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,

1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,

1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:

1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.

1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 58645 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie od 145 projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lo-kalizacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 z analizą urbanistyczną i załącznikami graficznymi oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Boguchwała. Opracowane projekty winne być zgodne z obo-wiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zago¬spodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Tech-nologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudo-wy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania prze-strzennego (Dz.U.2024.1116), Rozpo¬rządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U.2003.1589).

1.4 Na projekt decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu pu-blicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków mieszkalnych do 70 m2 składa się:
1) treść projektu decyzji wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,
2) treść analizy stanu faktycznego i prawnego wraz z załącznikiem graficznym,

1.2 W przypadku odmowy ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publiczne-go, na projekt składa się treść projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi,

1.3 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, projekt decyzji zawierający część
tekstową i graficzną w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej:

1) formę drukowaną tj. treść projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficznych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji oraz załącznik gra-ficzny w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zama-wiającego:
2.1 Na treść opinii dotyczącej zmiany decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy dla budynków
mieszkalnych do 70 m2, składa się część tekstowa i graficzna w formie drukowanej oraz
w formie elektronicznej.

1) formę drukowaną tj. treści projektu decyzji wraz z 2 egzemplarzami załączników graficz-nych,
2) formę elektroniczną - Wykonawca prześle opracowane projekty decyzji wraz z załącz-nikiem graficznym w formacie *.pdf oraz w plikach edytowalnych na adresy email wskazany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 58645 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oliwia Zajdel-Witowska A+U Architektura i Urbanistyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120209856

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-011

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

porządzania projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji, stosownie do obowiązujących w tym czasie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Sieniawska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 85060815472

7.3.4) Miejscowość: Haczów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Ząber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151629792

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.