Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376347/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00450698/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZBĄSZYŃ DO SOSW W ZBĄSZYNIU I SOSW W SULECHOWIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZBĄSZYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369064741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866 009
1.5.8.) Numer faksu: 68 3846 010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.zbaszyn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZBĄSZYŃ DO SOSW W ZBĄSZYNIU I SOSW W SULECHOWIE W ROKU SZKOLNYM 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2a58497-2e39-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054902/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowozy uczniów do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160817,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zbąszyń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu w roku szkolnym 2024/2025.1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. w dni nauki szkolnej.
1. 2. Trasa obejmuje miejscowości: Stefanowice, Chrośnica, Łomnica, Przyprostynia, Zakrzewko, Nowa Wieś Zbąska, Nądnia, Strzyżewo, Zbąszyń.
1. 3. W zakresie usługi będzie realizowany dowóz ucznia z Łomnicy do Zespołu Szkół Nr 1 w Zbąszyniu.
1. 4. Trasa będzie podzielona na cztery kursy w godzinach: 7.00, 12.00, 15.00, 17.00.
1. 5. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi: w poniedziałki i piątki ok. 161 km, od wtorku do czwartku ok. 155 km. Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 6. Wymagany pojazd do przewozu min. 6 osób (5 uczniów i opiekun).
1. 7. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 188.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, zmiany godzin przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 131697,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zbąszyń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulechowie w roku szkolnym 2024/2025.1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.:
- dowóz uczniów do internatu raz w tygodniu oraz odbiór uczniów z internatu raz w tygodniu.
1. 2. Trasa obejmuje miejscowości: Zbąszyń, Sulechów.
1. 3. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów: ok. 78 km. Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 4. Wymagany pojazd do przewozu min. 3 osób (2 uczniów i opiekun).
1. 5. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 84.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, zmiany godzin przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 29120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136307,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207696,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136307,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SYL-TRANS Sylwester Nowotnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231292438
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp.
7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-360
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "SYL-TRANS" Sylwester Nowotnik
jakie przetargi wygrała firma
PHU "SYL-TRANS" Sylwester Nowotnik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136307,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30139,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87744,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30139,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SYL-TRANS Sylwester Nowotnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231292438
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp.
7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-360
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "SYL-TRANS" Sylwester Nowotnik
jakie przetargi wygrała firma
PHU "SYL-TRANS" Sylwester Nowotnik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30139,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI ZBĄSZYŃ
więcej: przetargi ZBĄSZYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026" - II postępowanie.
- Transport sanitarny pacjentów Szpitala Wolskiego Sp.zo.o.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów do szkół i Ośrodków Szkolno - Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026"
- Usługa w zakresie transportu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Złowodach w Gminie Wielgie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.