eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecModernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148347

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afb77159-9046-402c-ba3f-2b36da597ec4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029408/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj
pn. „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu – Etap II”.
Inwestycja w zakresie modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu obejmuje: -
wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę zgodnie z Programem Funkcjonalno-
Użytkowym oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, badań, warunków technicznych, uzgodnień i pozwoleń
uzgodnionych z konserwatorem zabytków dla modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu wraz
z uzyskaniem pozwolenia na budowę, -
wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz
z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów oraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Na podstawie wytycznych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Wykonawca w ramach
modernizacji budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu, wykona: - remont poddasza z jego adaptacją na pomieszczenia biurowe, -remont klatki schodowej z dostosowaniem układu komunikacyjnego pod kątem osób z niepełnosprawnościami, - prace związane z modernizacją stropu nad parterem, - budowa szybu i podnośnika windowego, - remont i ocieplenie stropów oraz ścian poddasza, - remont stolarki zewnętrznej oraz kompleksowe wykonanie nowej stolarki wewnętrznej, - wyposażenie wnętrz, - wykonanie pomieszczenia serwerowni, - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych według wytycznych zawartych w PFU.
Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona z zachowaniem wymagań określonych w Programie
Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, standardami dotyczącymi
bezpieczeństwa i komfortu użytkowania budynków. Należy dostosować obiekt do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. Zapewniając zgodność z warunkami ochrony przeciwpożarowej oraz wymaganiami
BHP i sanepidu. W ramach zadania wykonawca wykona dokumentację projektową - wraz z uzyskaniem
wszystkich
uzgodnień technicznych, dotyczącą wykonania podnośnika windowego dla osób
z niepełnosprawnościami, wraz z jego budową/montażem.
Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi,
a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programem funkcjonalnym, zatwierdzonym przez Zamawiającego koncepcją architektoniczną oraz wymaganymi
przez przepisy prawa normami. Projektant zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem
poprawności opracowania, kompletności i zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz
obowiązującymi Polskimi Normami, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w
odpowiedniej specjalności.
W trakcie prac projektowych Projektant jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych uwagi
Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną
i programem funkcjonalno-użytkowym.
Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę.
Projekt wykonawczy musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymaganiami (warunkami) technicznymi,
normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania. Budynek Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu jest
zabytkiem wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków (zarządzenie nr 134/2018 Burmistrza Miasta Wągrowca z
dnia 8 października 2018 r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków dla Miasta Wągrowca).
Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie wymagane zgodnie z przepisami prawa dokumenty, uzgodnienia,
badania, opracowania, zgody, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do:
1) przygotowania opracowań przedprojektowych wskazanych w PFU,
2) przygotowania prac projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego),
3) uzyskanie akceptacji projektu do realizacji od Zamawiającego,
4) uzyskania pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia
na budowę, w tym pozwolenia konserwatorskiego,
5) uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
6) rozpoczęcia i przeprowadzenia robót budowlanych,
7) prowadzenia robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem konserwatora
zabytków, zatwierdzonym projektem budowlanym, opiniami, pozwoleniami, decyzjami wcześniej
uzyskanymi, uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy – jeśli będzie
wymagane.
2) Planowane przedsięwzięcie – odbędzie się na dz. nr 1443/5 (na obszarze wpisu do rej. 436/Wlkp/A,
na zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków dla Miasta Wągrowca).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1165917,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165917,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165917,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165917,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.