Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00444762/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00460846/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-27
- 2022/BZP 00463455/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi teleopieki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOKÓŁCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050209965
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Sokółka
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 85-711-20-64
1.4.8.) Numer faksu: 85-711-20-64
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: opssok@op.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssokolka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450150
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00442620/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Jakość opasek bezpieczeństwa
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-11-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Na podstawie przepisów art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku okoliczności obiektywnych, niezależnych od stron i niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, a uniemożliwiających jej realizację w pierwotnym terminie. W takim wypadku termin realizacji umowy może zostać przedłużony o okres występowania okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim.
2) Zmiany oferowanego w ofercie opasek do teleopieki na inny model. Zmiana może być dokonana jeżeli opaski określone w ofercie Wykonawcy przestały być dostępne na rynku, np. producent zaprzestał ich produkcji lub wstrzymał ich produkcję, co zostanie stosownie udokumentowane. W takim wypadku Zamawiający dopuszcza dostawę innego innych opasek, pod warunkiem, że dostarczone opaski będą spełniały wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i będą posiadały parametry nie gorsze niż opaski określone w ofercie Wykonawcy oraz zostaną dostarczony w cenie zawartej w ofercie.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie osób do oceny w kryterium „Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia”, w tym zwiększenia liczby osób, pod warunkiem uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
a) Zmiana osoby wskazanej w wykazie osób może zostać dokonana, gdy nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie takie samo lub wyższe od osoby zastępowanej.
b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę osoby wskazanej w wykazie osób lub zwiększenie osób wskazanych w wykazie osób, zawierający informacje dotyczące kwalifikacji i doświadczenia proponowanej osoby. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych zaakceptuje lub odrzuci wniosek, informując o tym Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej (na adres e-mailowy wskazany w § 6 ust. 1 lit. a. Procedura akceptacji może być wielokrotnie powtarzana.
c) Zmiana personelu przedstawionego w wykazie osób, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Po zmianie:
Na podstawie przepisów art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku okoliczności obiektywnych, niezależnych od stron i niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, a uniemożliwiających jej realizację w pierwotnym terminie. W takim wypadku termin realizacji umowy może zostać przedłużony o okres występowania okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim.
2) Zmiany oferowanego w ofercie opasek do teleopieki na inny model. Zmiana może być dokonana jeżeli opaski określone w ofercie Wykonawcy przestały być dostępne na rynku, np. producent zaprzestał ich produkcji lub wstrzymał ich produkcję, co zostanie stosownie udokumentowane. W takim wypadku Zamawiający dopuszcza dostawę innego innych opasek, pod warunkiem, że dostarczone opaski będą spełniały wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i będą posiadały parametry nie gorsze niż opaski określone w ofercie Wykonawcy oraz zostaną dostarczony w cenie zawartej w ofercie.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie osób do oceny w kryterium „Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia”, pod warunkiem uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
a) Zmiana osoby wskazanej w wykazie osób może zostać dokonana, gdy nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie takie samo lub wyższe od osoby zastępowanej.
b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę osoby wskazanej w wykazie osób zawierający informacje dotyczące kwalifikacji i doświadczenia proponowanej osoby. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych zaakceptuje lub odrzuci wniosek, informując o tym Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej (na adres e-mailowy wskazany w § 6 ust. 1 lit. a. Procedura akceptacji może być wielokrotnie powtarzana.
c) Zmiana personelu przedstawionego w wykazie osób, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-24 12:00
Po zmianie:
2022-11-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-24 12:30
Po zmianie:
2022-11-29 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-23
Po zmianie:
2022-12-28
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim, cz 3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Świadczenie wsparcia opartego o metodę "Najpierw Mieszkanie" dla osób z doświadczeniem bezdomności - najemców lokali oraz osób, które otrzymały skierowanie do najmu lokalu z zasobu m.st. Warszawy.
- Świadczenie wsparcia opartego o metodę "Najpierw Mieszkanie" dla osób z doświadczeniem bezdomności, zakwalifikowanych do wsparcia w lokalach mieszkalnych będących w dyspozycji Zamawiającego.
- Zakup turnusów/pakietów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.