eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PińczówRemont drogi powiatowej nr 1218T Zagaje Dębiańskie - Bieglów w km 2+865 - 4+280, dł. 1415 mb



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1218T Zagaje Dębiańskie – Bieglów
w km 2+865 – 4+280, dł. 1415 mb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291054250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 3C

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lstepien@pzd.pinczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pinczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-780f7ecf-082d-4265-8044-7ac624a8d71f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1218T Zagaje Dębiańskie – Bieglów
w km 2+865 – 4+280, dł. 1415 mb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-780f7ecf-082d-4265-8044-7ac624a8d71f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063661/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi powiatowej nr 1218T Zagaje Dębiańskie – Bieglów w km 2+865 – 4+280, dł. 1415 mb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotacja celowa na rok 2025, przeznaczona na realizację zadań związanych z usuwaniem skutków noszących znamiona klęski żywiołowej (deszcz nawalny), które wystąpiły w dniach 3-4 oraz 10.06.2024r. w infrastrukturze drogowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak przetargu: PZD.2621.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi powiatowej nr 1218T Zagaje Dębiańskie – Bieglów w km 2+865 – 4+280, dł. 1415 mb”
Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie następujących robót:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
• wykonanie warstwy wyrównawczo - profilującej z betonu asfaltowego o gr. 4cm. tj. w ilości 100kg/m2
• wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 o gr. 4cm.
• wykonanie obustronnych poboczy tłuczniowych.


4.2. Remont drogi realizowany jest w ramach uzyskania dotacji celowej na rok 2025, przeznaczonej na realizację zadań związanych z usuwaniem skutków noszących znamiona klęski żywiołowej (deszcz nawalny), które wystąpiły w dniach 3-4 oraz 10.06.2024r. w infrastrukturze drogowej.



Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 – roboty drogowe;
45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót, - Załącznik nr 6 oraz Załącznik nr 12 Dokumentacja techniczna
4.3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4.4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale 16 SWZ.
4.5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.
4.7. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
4.8. W trakcie trwania robót Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ruchu drogowego i pieszego. Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu i zatwierdzi ten Projekt.
4.9. Wykonawca na własny koszt ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych.
4.10. Na wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
4.11. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
4.12. Materiały pochodzące z rozbiórki (jeżeli takie wystąpią), wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora Nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
4.13. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
4.14. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp w okresie trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Skorzystanie z możliwości udzielenia tego zamówienia może nastąpić jeżeli pojawi się taka potrzeba a zamawiający będzie dysponował środkami na realizację tego zamówienia. Przewidywane zwiększenie zakresu 20 % wartości robót zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498425,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693966,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498425,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ,, FART" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386943

7.3.3) Ulica: Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498425,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.