eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070528650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wadowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338742079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zk-suchab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk-suchab.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26d3a766-4c94-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26d3a766-4c94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034027/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej oraz do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK.ZP.2131.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1
Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej.
1.Chloryn sodu r-r 25% 2400 kg - pojemniki niebieskie po 35 kg płyn
Wodny roztwór chloranu (III) sodu
2. Kwas solny spożywczy 2400 kg - pojemniki czerwone po 35 kg płyn
Wodny roztwór kwasu chlorowodorowego
Do pakietu nr 1 Zamawiający wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 24312200-6 - Podchloryny i chlorany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2
Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej.
1. Siarczan glinu 3/8 27000 kg - worki po 25 kg granulat
Siarczan glinu zawierający 16 % tlenku glinu, granulacja 4,0 – 40,0 mm

4.5.3.) Główny kod CPV: 24313123-9 - Siarczan glinu

4.5.5.) Wartość części: 59000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3
Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej.
1.Podchloryn sodu techniczny, gat.S 5000 kg - pojemniki po 35 kg płyn
2.Wodorotlenek sodu 50% r-r 4500 kg - pojemniki po 35 kg płyn
3.Kwasek Cytrynowy 3000 kg - worki po 25 kg proszek

Do pakietu nr 3 Zamawiający wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24312220-2 - Podchloryn sodowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311520-8 - Wodorotlenek sodu

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4
Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej
1.Kwaśny siarczyn sodu 525 kg - pojemniki po 35 kg płyn
( neutralizator chloru)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24313000-1 - Siarczki, siarczany, azotany, fosforany i węglany

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 5
Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej
Preparaty zawierające mieszaninę polifosforanów i ortofosforanów – (przykładowe nazwy handlowe: clarofos ,metaqua, seaQuest ) 900 kg - worki lub wiaderka z tworzywa sztucznego po 25 kg proszek

4.5.3.) Główny kod CPV: 24313200-3 - Podfosforyny, fosforyny, fosforany i polifosforany

4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 6
Środki chemiczne do mechanicznego odwadniania osadu.
Polielektrolit do odwadniania osadów ściekowych na prasie ślimakowej 14700 kg
Szczegółowy opis w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30405,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30405,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30405,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemikam Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241130492

7.3.3) Ulica: Barlickiego 26

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30405,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59113,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64759,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59113,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531174447

7.3.3) Ulica: Józefa Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-224

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59113,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79089,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemikam Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241130492

7.3.3) Ulica: Barlickiego 26

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta z najniższą ceną (2 130,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia (1 845,00 zł brutto). W związku
z powyższym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najwyższą punktacją (40 959,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia (31 980,00 zł brutto). W związku z powyższym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części VI- pakietu nr 6 złożona została 1 oferta z przez „KORONA JV” Sp. z o.o., ul. Przy Bażantarni 11, 02-793 Warszawa. W wyniku jej analizy Zamawiający powziął poważne wątpliwości, czy zaoferowana cena (21,89 zł brutto) umożliwia wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 6 obejmuje zakup i dostawę 14 700 kg środków chemicznych do mechanicznego odwadniania osadu w okresie 01.01.2024 -31.12.2024. W związku z tym Zamawiający w dniu 20.09.2023r. wezwał Wykonawcę w trybie art.224 ustawy do złożenia wyjaśnień w powyższym zakresie. W dniu 20.09.2023r. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie poinformował Zamawiającego, iż podana w Formularzu ofertowym cena 21,89 zł jest ceną jednostkową brutto za kilogram.
Warunkiem zamówienia, opisanym w SWZ było podanie przez Wykonawcę ceny za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. W związku z tym zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez KORONA JV” Sp. z o.o. gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 6 na podstawie art.255 ust.2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.