eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek"Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem i kompleksową obsługą serwisową na okres 36 miesięcy"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem i kompleksową obsługą serwisową na okres 36 miesięcy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16519cda-6a77-4405-9fd8-9e557dfdd58b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem i kompleksową obsługą serwisową na okres 36 miesięcy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16519cda-6a77-4405-9fd8-9e557dfdd58b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033376/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem i kompleksową obsługa serwisową na okres 36 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i kompleksowa obsługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń wraz z oprogramowaniem do wydruku centralnego. Urządzenia objęte zamówieniem zostały wymienione w tabeli o której mowa w sekcji V ust. 1 SWZ , z zastrzeżeniem, że: urządzenia z poz. 1-7 są własnością Wykonawcy, urządzenia z poz. 8-13 są własnością Miasta Szczecinek i obejmuje je tylko kompleksowa usługa serwisowa.
2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) i nr 9 (wzór umowy) do niniejszej SWZ.
3. Przedmiot zamówienia wykonany przez Wykonawcę i oddany Zamawiającemu będzie całkowicie zgodny z umową i będzie odpowiadać potrzebom, dla których jest przewidziany.
4. Wykonawca dla dostarczonego oprogramowania do wydruku centralnego zapewni jego wdrożenie, instalację na serwerze Zamawiającego oraz szkolenie z obsługi pracowników Zamawiającego.
5. Wykonawca w ramach dostawy urządzeń zgodnie w powyższą tabelą zapewni do urządzeń z poz. 1-7 czytnik zbliżeniowy oraz licencję na oprogramowanie do wydruku centralnego. Dla wszystkich urządzeń dokona rekonfiguracji i aktualizacji oprogramowania do wydruku centralnego na serwerze Zamawiającego.
6. Umowa uwzględnia dostawę, transport, wniesienie sprzętu w wyznaczone miejsca u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego

30232110-8 - Drukarki laserowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194167,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194167,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194167,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ricoh Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210125578

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 18a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194167,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu oferta dodatkowa Wykonawcy Ricoh Polska Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Wykonawcę Ricoh Polska Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa wiąże oferta pierwotna złożona w dniu 29-08-2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.