Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369189/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z pracami archeologicznym w piwnicach budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 27
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-781
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzarp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzarp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb55affb-8d78-4c2e-90eb-7003cfa2ea1c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z pracami archeologicznym w piwnicach budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb55affb-8d78-4c2e-90eb-7003cfa2ea1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056648/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace budowlane związane z badaniami archeologicznymi w niedostępnej częściach piwnic Pałacu Górków, siedziby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej 27
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MAP.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1262999,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z pracami archeologicznym w piwnicach budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu wraz z usługami towarzyszącymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa załączona do SWZ, na którą składają się: projekt techniczny przebudowy pomieszczeń Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, program badań archeologiczno-architektonicznych, schemat etapowania prac, schemat wydzielenia obszaru prac, przedmiar robót.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) prace przygotowawcze niezbędne do przystąpienia do prac archeologiczno-budowlanych,
2) prace rozbiórkowe poprzedzające badania archeologiczne,
3) prace budowlane towarzyszące pracom archeologicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112450-4 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112420-5 - Kopanie piwnic
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1506041,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1506041,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1506041,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PT INWEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302741694
7.3.4) Miejscowość: Swarzędz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) prowadzenie prac archeologicznych - INWESTART Teofil Nowak
2) prace w branżach elektrycznej i teletechnicznej - OPEN TELECOM Paweł Budwig
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1506041,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I (zakres robót objęty prawem opcji) – do 90 dni od dnia zlecenia przez Zamawiającego;
2) Etap II – do 120 dni od dnia podpisania umowy;
3) Etap III – do 210 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczne kontrole przewodów kominowych i instalacji gazowej w roku 2026, w podziale na 2 części.
- Dostawa pieluchomajtek dla osób dorosłych i akcesoriów pielęgnujących.
- Wykonanie remontu naprawczego budynku mieszkalnego w miejscowości Trzcielin, ul. Łąkowa 1/ul. Środkowa 3, działka numer 88/2, gmina Dopiewo.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń zasilania gwarantowanego
- AD/ZP/136/25 "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Remont systemu klimatyzacji w holu wejściowym w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ETAP 1 - BUDOWA UJĘCIA
- Remont nawierzchni utwardzonych na terenie O.O.W w Koszalinie.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Secemin na dz. ewid. nr 1953, 1952
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z siecią wodociągową w miejscowości Sady" w ramach Projektu pn. "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Niemodlin".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.