eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PęczniewRemont świetlicy w sołectwie Drużbin



Ogłoszenie z dnia 2025-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy w sołectwie Drużbin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12

1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436781519

1.5.8.) Numer faksu: 436781519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1af9c3e1-b833-4db3-b181-df6f2d99fcce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy w sołectwie Drużbin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af9c3e1-b833-4db3-b181-df6f2d99fcce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022990/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont świetlicy w sołectwie Drużbin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157098,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:„Remont świetlicy w sołectwie Drużbin”, polegającego na wykonaniu częściowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Drużbin poprzez wykonanie robót budowlanych między innymi: wykonanie prac przygotowawczych i ziemnych; docieplenie ścian zewnętrznych budynku, malowanie elewacji budynku, wykonanie podbitki dachu, remont schodów zewnętrznych, wykonanie pochylni przy schodach, wymianę drzwi zewnętrznych, wykonanie obróbek blacharskich parapetów; odtworzenie utwardzeń oraz wykonanie opaski.

Realizacja zadania przyczyni się do poprawy stanu technicznego oraz estetyki świetlicy wiejskiej w Drużbinie oraz wpłynie na wykorzystanie potencjału mieszkańców obszarów wiejskich, wzmocni ich umiejętność współpracy oraz pozwoli na poprawę warunków miejsca wspólnej integracji.

Zakres robót obejmuje:
➢ Roboty rozbiórkowe;
➢ Roboty ziemne i fundamentowe;
➢ Ściany nadziemia;
➢ Konstrukcje żelbetowe i stalowe;
➢ Montaż stolarki drzwiowej;
➢ Wykonanie podłoży;
➢ Roboty elewacyjne;
➢ Zagospodarowanie terenu;
➢ Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
➢ Zakup i montaż tablicy informacyjnej z logotypami o finansowaniu ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach zadania „Nasze świetlice sołeckie”.

Zakres robót projektowanych, w związku z termomodernizacją obiektu:
A. Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową z wykonaniem warstwy izolacyjnej ze styropianu grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,034 W/mK oraz wyprawy elewacyjnej z tynku silikatowego.
B. Ocieplenie ościeży metodą bezspoinową z wykonaniem warstwy izolacyjnej ze styropianu grubości 2-3 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,034 W/mK oraz wyprawy elewacyjnej z tynku silikatowego.
C. Ocieplenie ścian fundamentowych metodą bezspoinową z wykonaniem warstwy izolacyjnej ze styropianu grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,034 W/mK wraz z folią kubełkową. Minimalna głębokość docieplenia fundamentu – 40cm.
D. Wykonanie robót towarzyszących robót budowlanych niezbędnych dla prawidłowego wykonania prac termomodernizacyjnych:
a) montaż obróbek ogniomurów i parapetów zewnętrznych.
b) Usunięcie istniejących pozostałości po starej podbitce drewnianej,
b) wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej stanowiącej jednocześnie warstwę mocującą izolację termiczną.
c) wykonanie podbitki okapu z PVC,
d) wymiana drzwi zewnętrzny WSP. U min 1.3,
e) rozbiórka schodów z betonu i wykonanie nowych z kostki 6cm,
f) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki 6cm,
g) wykonanie opaski wokół budynku z kostki 6cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji budowlano - wykonawczej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym.

Sporządzając ofertę cenową Wykonawca winien opierać się na załączonej dokumentacji budowlano- wykonawczej oraz na zapisach SWZ, a także obowiązkowo wykonać wizję lokalną.

2. Gwarancja jakości i rękojmia.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji zawarte zostały w § 18 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma BudowlanaCEGBUD KRZYSZTOF SKONIECZNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681050923

7.3.3) Ulica: Chlebów 48

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.: „Remont świetlicy w sołectwie Drużbin” w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy p.z.p.

Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert Zamawiający poinformował, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć łącznie kwotę w wysokości: 193 231,68 PLN (brutto).

Do upływu terminu składania ofert wpłynęła oferta złożona przez:
FIRMĘ BUDOWLANĄ CEGBUD KRZYSZTOF SKONIECZNY
z siedzibą: Chlebów 48; 62-700 Turek
Cena oferty brutto: 230 000,00 PLN;
Gwarancja jakości i rękojmia za wady : 60 miesięcy;
Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące.

Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena (C) - 60% (60 pkt),
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G) - 20% (20 pkt),
- Termin realizacji zamówienia (Tr) - 20% (20 pkt).

Biorąc pod uwagę fakt, że wpłynęła wyłącznie jedna oferta, a Zamawiający ma możliwość zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia , Zamawiający uznał, iż prowadzenie negocjacji w celu ulepszenia treści oferty, nie jest niezbędne.

Następnie Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 p.z.p. wezwał FIRMĘ BUDOWLANĄ CEGBUD KRZYSZTOF SKONIECZNY z siedzibą: Chlebów 48; 62-700 Turek do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłożył żądane dokumenty i potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.

Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez FIRMĘ BUDOWLANĄ CEGBUD KRZYSZTOF SKONIECZNY z siedzibą: Chlebów 48; 62-700 Turek jako najkorzystniejszą.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie wystąpiły żadne okoliczności skutkujące koniecznością odrzucenia oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.