Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d880adb-39b7-4ca1-8995-8f096df5921c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00212634/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dezynfekcja
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11806853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1180685
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
10) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
11) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
12) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia ofert w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FDZP.226.52.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Preparaty do dezynfekcji manualnej narzędzi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej oraz konserwacji narzędzi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 Preparaty do dezynfekcji powierzchni w tym kuchennych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach naczyń sanitarnych oraz maceratorach
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 Preparaty do mycia, dezynfekcji, pielęgnacji rąk oraz dezynfekcji skóry
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry i ran
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 Fumigacja
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90924000-0 - Usługi usuwania grzybów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 Preparaty do czyszczenia i konserwacji narzędzi motorycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, posiadają Deklarację Zgodności, Certyfikat CE wydane przez jednostkę notyfikującą (jeśli dotyczy), Formularz Powiadomienia/ Zgłoszenia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz.U. 2024, poz. 1620) oraz aktami wykonawczymi do ustawy.Dotyczy: pakiet nr 1 poz. 1-5, pakiet nr 2 poz. 1-5, pakiet nr 3 poz. 2-3, 5-14, pakiet nr 4 poz. 1, 3-6, pakiet nr 5 poz. 1-2, pakiet nr 9 poz. 1-4.
2. Pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. – o produktach biobójczych (tj. Dz.U. 2021, poz 24).
Dotyczy: pakiet nr 2 poz. 5, pakiet nr 3 poz. 1-2, 4, 7-11,14, pakiet nr 6 poz. 1-2, 4-6, pakiet nr 8 poz. 1.
3. Zamawiający wymaga, aby skuteczność działania (stężenie, spectrum, czas) przedmiotu zamówienia była potwierdzona w badaniach wykonanych metodami przewidzianymi dla obszaru medycznego określonymi w normach PN-EN lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych. Oferowane produkty mają posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie do obszaru medycznego i dokumenty te wraz z wynikami badań muszą być dołączone do oferty.
Dotyczy: pakiet nr 1 poz. 1-3, pakiet nr 2 poz. 5, pakiet nr 3 poz. 1-14, pakiet nr 4 poz. 1,3,4,6, pakiet nr 6 poz. 1-2, 4-6, pakiet nr 8 poz. 1.
4. Aktualnie obowiązujące wydanie Kart charakterystyki przedmiotu zamówienia zgodnie REACH, w przypadku aktualizacji Karty w trakcie trwania umowy, wymagane natychmiastowe dostarczenie najnowszej wersji wraz z oświadczeniem Wykonawcy dostawy, że dołączona wersja karty jest ostatnią zaktualizowaną i obowiązującą, bez konieczności przypominania przez Zamawiającego.
Dotyczy: pakiet nr 1 poz. 1-5, pakiet nr 2 poz. 1-5, pakiet nr 3 poz. 1-14, pakiet nr 4 poz. 1,3,4,6, pakiet 5 poz. 1-4, pakiet 6 poz. 1-2, 4-6, pakiet 8 poz. 1, pakiet 9 poz. 1-4.
5. Wykonawca dołącza materiały informacyjne w języku polskim zawierające opis zaproponowanych produktów – skład ilościowy i jakościowy, oraz instrukcje użycia, obszar zastosowania, przeznaczenie, spectrum biobójcze i czas ekspozycji.
Dotyczy: wszystkie pakiety
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, posiadają Deklarację Zgodności, Certyfikat CE wydane przez jednostkę notyfikującą (jeśli dotyczy), Formularz Powiadomienia/ Zgłoszenia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz.U. 2024, poz. 1620) oraz aktami wykonawczymi do ustawy.Dotyczy: pakiet nr 1 poz. 1-5, pakiet nr 2 poz. 1-5, pakiet nr 3 poz. 2-3, 5-14, pakiet nr 4 poz. 1, 3-6, pakiet nr 5 poz. 1-2, pakiet nr 9 poz. 1-4.
2. Pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. – o produktach biobójczych (tj. Dz.U. 2021, poz 24).
Dotyczy: pakiet nr 2 poz. 5, pakiet nr 3 poz. 1-2, 4, 7-11,14, pakiet nr 6 poz. 1-2, 4-6, pakiet nr 8 poz. 1.
3. Zamawiający wymaga, aby skuteczność działania (stężenie, spectrum, czas) przedmiotu zamówienia była potwierdzona w badaniach wykonanych metodami przewidzianymi dla obszaru medycznego określonymi w normach PN-EN lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych. Oferowane produkty mają posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie do obszaru medycznego i dokumenty te wraz z wynikami badań muszą być dołączone do oferty.
Dotyczy: pakiet nr 1 poz. 1-3, pakiet nr 2 poz. 5, pakiet nr 3 poz. 1-14, pakiet nr 4 poz. 1,3,4,6, pakiet nr 6 poz. 1-2, 4-6, pakiet nr 8 poz. 1.
4. Aktualnie obowiązujące wydanie Kart charakterystyki przedmiotu zamówienia zgodnie REACH, w przypadku aktualizacji Karty w trakcie trwania umowy, wymagane natychmiastowe dostarczenie najnowszej wersji wraz z oświadczeniem Wykonawcy dostawy, że dołączona wersja karty jest ostatnią zaktualizowaną i obowiązującą, bez konieczności przypominania przez Zamawiającego.
Dotyczy: pakiet nr 1 poz. 1-5, pakiet nr 2 poz. 1-5, pakiet nr 3 poz. 1-14, pakiet nr 4 poz. 1,3,4,6, pakiet 5 poz. 1-4, pakiet 6 poz. 1-2, 4-6, pakiet 8 poz. 1, pakiet 9 poz. 1-4.
5. Wykonawca dołącza materiały informacyjne w języku polskim zawierające opis zaproponowanych produktów – skład ilościowy i jakościowy, oraz instrukcje użycia, obszar zastosowania, przeznaczenie, spectrum biobójcze i czas ekspozycji.
Dotyczy: wszystkie pakiety
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. formularz ofertowy2. Załącznik 1A - formularz asortymentowo - cenowy SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3. OŚWIADCZENIE. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
4.1 ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU
. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE wskazane w Rozdziale III pkt 4 SWZ tj.:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy - § 10 Zmiana postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1180685
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-07
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA ZZOZ W OSTROWIE WLKP.
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Zimowe utrzymanie chodników i placów publicznych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2025/2026
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
- Dostawa RÓŻNYCH jednorazowych produktów medycznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości do budynku Aquaparku oraz do budynku Termalnego Parku Zdrojowego, w Tarnowie Podgórnym
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawy produktów do dezynfekcji, antyseptyki, wapna sodowanego, innych wyrobów medycznych ujętych w 11 zadaniach asortymentowych
- Dostawa testów i odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP32/A/16/2025
- Dostawa sukcesywna środków czystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.