eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567

1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-566c7967-39a5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Pomoce dydaktyczne, nagrody dla uczestników, aparaty.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Działaj dla klimatu. Inicjatywy podnoszące świadomość ekologiczną w szkołach w gminach Brwinów i Michałowice w partnerstwie z Sandgerdi Elementary School z Islandii" - dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 w ramach programu: "Środowisko, Energia i Zmiany klimatu"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358557/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.77.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego.
Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685 ze zm.) oraz art. 57 ust. 1 i art. 58 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm.) Zamawiający oświadcza, że odbiorcą monitorów dotykowych będą placówki oświatowe, dla których organem prowadzącym jest Zamawiający(Gmina Brwinów) i Partner Zamawiającego (Gmina Michałowice) tym samym potwierdza, że monitory dotykowe będą wykorzystywane do celów związanych z realizowaną przez te placówki działalnością dydaktyczną.
Zamawiający skorzysta z możliwości zastosowania preferencyjnej stawki VAT w wysokości 0%, zgodnie z Załącznikiem nr 6– Zaświadczenie.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zapewnić montaż i konfiguracje pięciu monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych, w szkołach położonych w Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 monitor,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą, montażem i konfiguracją monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych dla szkół wymienionych w pkt 1-5.

1.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 1 monitor dotykowy i 1 mobilny statyw jezdny, do szkoły w Islandii. Miejsce dostawy: Sandgerdi Elementary School, ul Skólastræti, 245 Sandgerdi.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą monitora dotykowego i mobilnego statywu jezdnego do szkoły w Islandii.

2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć ekran ramowy przenośny i rzutnik do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 ekran ramowy, 1 rzutnik.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą ekranu ramowego i rzutnika.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć laptop do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 laptop.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą laptopa.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie wielofunkcyjne do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 stanowi Załącznik 5.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30213100-6 - Komputery przenośne

30121300-6 - Urządzenia do powielania

4.5.5.) Wartość części: 109953,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 2: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 stanowi Załącznik 5.2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 13161,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 3: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 3 stanowi Załącznik 5.3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 12324,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa gier, książek i materiałów edukacyjnych.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Urzędu Gminy w Brwinowie, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 4 stanowi Załącznik 5.4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524000-7 - Gry

22110000-4 - Drukowane książki

22111000-1 - Podręczniki szkolne

37820000-2 - Wyroby artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 3950,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 5: Zakup i dostawa koszy do segregacji odpadów.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zestawy koszy 5-cio frakcyjnych do szkół położonych na terenie Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 8 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 3 zestawy koszy 5 frakcyjnych,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 10 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 17 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
7) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 5 zestawów koszy 5 frakcyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą zestawów koszy 5-cio frakcyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 5 stanowi Załącznik 5.5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224340-3 - Kosze

4.5.5.) Wartość części: 148634,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124107,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124107,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124107,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVC Systemy Audiowizualne Kamil Sidor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180424281

7.3.3) Ulica: ul. Widokowa 3/2L

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-119

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124107,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-16 do 2022-12-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18087,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20684,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18087,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU EL HYDRO s.c. Arkadiusz Ogłoza

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU EL HYDRO s.c. Grzegorz Zawierucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18087,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14897,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14897,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14897,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU EL HYDRO s.c. Arkadiusz Ogłoza

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU EL HYDRO s.c. Grzegorz Zawierucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14897,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4257,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4257,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4257,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU EL HYDRO s.c. Arkadiusz Ogłoza

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU EL HYDRO s.c. Grzegorz Zawierucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4257,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168110,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168110,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168110,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMULA Jan Szywała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290852876

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 46/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-373

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część transportowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168110,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.