Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448667/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00461056/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00574201/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego na potrzeby komórek organizacyjnych SP ZOZ w Łapach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.4.2.) Miejscowość: Łapy
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449636
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00448667
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2023-12-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2023-12-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2023-12-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2023-12-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
2023-12-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
2023-12-22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający w punkcie 4.2.10.) Ogłoszenia określił okres realizacji zamówienia do 28 dni, tj. zgodnie z SWZ - do 4 tygodni, nie później jednak niż do 22.12.2023 r., z uwagi na obowiązek wykorzystania otrzymanych środków publicznych do 31.12.2023 r.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- "Zakup i dostawa agregatów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr. geod. 165/1, gmina Łapy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa schodołazów osobowych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Miasto Szczecin - w podziale na części - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.24.2025
- Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ w Motyczu
- Dostawa i instalacja elektronicznego agregatora multisensorowych danych nawigacyjnych wraz z systemem operacyjnym Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- SZP.281.93.2025 - Dostawa sprzętu w ramach realizacji programu kompleksowej terapii wewnątrzmacicznej w profilaktyce następstw i powikłań wad rozwojowych i chorób dziecka nienarodzonego (...)
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





