Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00190260/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej nr 2113 L Mełgiew – Piaski w m. Podzamcze, gm. Mełgiew – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: POCZTA@POWIATSWIDNIK.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej nr 2113 L Mełgiew – Piaski w m. Podzamcze, gm. Mełgiew – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f3e4a15-d522-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074453/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej nr 2113L Mełgiew-Piaski w m. Podzamcze, gm. Mełgiew - II etap (dł. ok 1km)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie pod nazwą „Budowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej nr 2113 L Mełgiew – Piaski
w m. Podzamcze, gm. Mełgiew – etap II”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie odcinka chodnika od km 0+000,00 do km 0+789,00 (wyłącznie strona lewa wraz z wyznaczeniem dwóch przejść dla pieszych).
1.2. Cel inwestycji:
poprawa warunków ruchu pieszego,
poprawa warunków odwodnienia.
1.3. Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres przebudowy obejmują:
branża drogowa:
geodezyjne wytyczenie punktów charakterystycznych trasy,
usunięcie drzew, karczowanie pni oraz zakrzaczeń,
mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy,
usunięcie warstwy humusu w zakresie projektowanych robót,
wykonanie wykopów pod konstrukcję ciągu pieszego i zjazdów,
wykonanie nasypów pod konstrukcję ciągu pieszego i zjazdów,
profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego pod konstrukcję ciągu pieszego i zjazdów,
wbudowanie krawężników betonowych na ławie z betonu,
wbudowanie obrzeży betonowych na ławie z betonu,
wykonanie podbudów z mieszanek związanych cementem,
regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury wodociągowej,
ułożenie nawierzchni ciągu pieszego z betonowej kostki brukowej na podsypce z grysu kamiennego,
ułożenie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej na podsypce z grysu kamiennego,
profilowanie i zagęszczenie podłoża pod pobocza ulepszone kruszywem,
wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,
wykonanie regulacji wysokościowej nawierzchni zjazdów,
uzupełnienie i uszczelnienie przestrzeni pomiędzy jezdnią a krawężnikiem bitumiczną masą zalewową na gorąco,
konserwacja rowów odwadniających – wykonanie wykopów, plantowanie i humusowanie skarp oraz dna wraz z obsianiem trawą,
plantowanie terenu wraz z humusowaniem i obsianiem trawą – wykonanie muld trawiastych i dowiązanie do terenów przyległych.
branża inżynieria ruchu:
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
1.4. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) projekt techniczny,
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót
1.6. Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.
1.7. Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy ścieralnej)
1.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.
1.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
1.10. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
1.11. Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
1.12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców.
1.13. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
1.14. Określenie wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564042,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732554,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564042,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFOL KORPORACJA GOSODARCZA RAFAŁ SOKÓŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432664843
7.3.3) Ulica: BARWNIKOWA 6
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-224
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOKÓŁ RAFAŁ RAFPOL KORPORACJA GOSPODARCZA
jakie przetargi wygrała firma
SOKÓŁ RAFAŁ RAFPOL KORPORACJA GOSPODARCZA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564042,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa zestawów do operacji i ubrań operacyjnych
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.