Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00392378/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85272608-339a-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85272608-339a-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 10. 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488254,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Adaptacja części pomieszczeń znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach, przy ul. Rtm. Witolda Pileckiego 14 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach dz. nr ew. 402,403.2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy dla zadania nr 1 zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA /ADAPTACJA/ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU SP NR 3 W ŁAZACH PRZY UL. RTM. WITOLDA PILECKIEGO 14 NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W ŁAZACH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH+” 2022-2029 branża architektoniczna, branża konstrukcyjna, branża elektryczna (Tomy I-III) opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
2) STWIORB opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
3) Przedmiary robót (pomocniczo)
2.1. Zakres robót zadanie nr 1:
Inwestycja obejmuje zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3
w Łazach, przy ul. Rtm. Witolda Pileckiego nr 14 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach w ramach
programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
Przedmiotowy żłobek zaprojektowany jest na poziomie kondygnacji parteru, jako wydzielona przestrzeń dostępna bezpośredni z zewnątrz. Żłobek zaprojektowany jest wg wytycznych programu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „ MALUCH + 2022-2029”
Zakres prac:
a) Wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń w stosunku do istniejącej funkcji szkoły na funkcję
Żłobka Miejskiego (część pomieszczeń segmentu „A”),
b) Wykorzystanie istniejących przegród budowlanych które tworzą zabudowę wynikającą z zaprojektowanej nowej funkcji
c) Wykonanie nowych ścianek działowych zgodnie z projektowaną aranżacją
d) Rozbiórka istniejących ścianek działowych,
e) Roboty polegające na poszerzeniu otworów drzwiowych i założenie nadproży stalowych
f) Wykonanie prac wykończeniowych dostosowując pomieszczenia zgodnie z wymogami dla obiektu
o funkcji użyteczności publicznej Szkoły oraz Żłobka Miejskiego,
g) wykonanie ściany wewnętrznej działowej - wykonanie pasa niepalnego, międzykondygnacyjnego
jako - systemowej zabudowy z płyt GKF z wypełnieniem z wełny mineralnej REI 120 w ostatniej
kwaterze okiennej H = 80cm (we wszystkich dużych witrynach) wraz z okleiną szybową przyciemniającą od strony wewnętrznej w ostatniej kwaterze okiennej H = 80cm,
h) dostosowanie stolarki otworowej do przepisów pożarowych _wg rysunków,
i) wykonanie podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych wraz z wysunięciem podestu,
j) demontaż barierki przychodowej wewnętrznej i jej renowacja,
k) docieplenie z wełny mineralnej (niepalnej) gr. 15,00cm ściany zewnętrzne segmentu „A”
na poziomie parteru (do wysokości I piętra 3,3m) w celu dostosowania do przepisów
przeciwpożarowych,
l) wymiana okien od strony działki sąsiedniej na pustaki szklane o odporności ogniowej EI 120
(odległość między budynkami 4,5m)
m) Zastosowanie prac wykończeniowych takich jak.: malowanie farbą lateksową oraz zabezpieczenie
istniejących powierzchni ścian, oraz układanie okładzin ściennych w postaci płytek ceramicznych
oraz wykładziny PCV (nawierzchnia łatwo zmywalna) z zastosowaniem lakieru lamperyjnego
pomieszczeń przeznaczonych dla potrzeb nowego układu funkcjonalnego wg dokumentacji,
założenie taśmy ostrzegawczej na pierwszym i ostatnim stopniu w schodach zewnętrznych,
n) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem nowych opraw oświetleniowych, w tym
awaryjnych i ewakuacyjnych _wg opracowania branży sanitarnej,
o) Wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach ogólnodostępnych i sanitarnych jako
grawitacyjno (nawietrzak ścienny, nwietrzaki okienne) - mechaniczna (wentylator kanałowy),
hybrydowa o działaniu ciągłym lub włączaną automatycznie _ wg opracowania branży sanitarnej,
p) Wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej dla potrzeb nowej funkcji pomieszczeń wg
zaprojektowanego rysunku aranżacji na poziomie parteru wg opracowania branży sanitarnej,;
q) Montaż elementów wyposażenia i urządzeń zgodnie z rysunkiem aranżacji i spisem wyposażenia.
r) Przebudowa wraz remontem pomieszczeń istniejącej kuchni wraz za zapleczem. s) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla obsługi kuchni oraz wentylacji pomieszczeń zaplecza kuchennego oraz instalacji nawiewnej poprzez zastosowanie czerpni w ścianie zewnętrznej t) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem nowych opraw oświetleniowych, w tym awaryjnych i ewakuacyjnych dla zaplecza kuchennego _wg opracowania branży sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 430780,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Adaptacja pomieszczenia w Przedszkolu nr 1 przy ul. Topolowej 9 w Łazach na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach dz. nr ew. 860/157.Szczegółowy opis przedmiotu umowy dla zadania nr 2 zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR1 W ŁAZACH PRZY UL. TOPOLOWEJ 9 NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W ŁAZACH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH+” 2022-2029 opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
2) STWIORB opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
3) Przedmiary robót (pomocniczo)
3.1. Zakres robót dla zadania nr 2:
Inwestycja obejmuje adaptację istniejących pomieszczeń Przedszkola Publicznego nr1 w Łazach przy ul. Topolowej nr 9 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029. Projekt zakłada wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń wg opracowanej dokumentacji projektowej.
WYKONANIE ADAPTACJI:
a) Strefa sanitarna: łazienka dostosowana dla obsługi żłobka (dzieci i personel), pomieszczenie szatniowe z wózkarnią,
b) Strefa usługowa – funkcja żłobku: jedno pomieszczenie jako wydzielony oddział żłobkowy (15 dzieci),
c) Strefa obsługi żywieniowej: bez zmian _wspólna kuchnia dla żłobka i przedszkola, rozdział posiłków na piętrze bez zmian),
d) Strefa gospodarcza – obsługa obiektu: pomieszczenie na środki czystości w części żłobkowej.
Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie prac wewnętrznych:
1) remont pomieszczeń objętych opracowaniem wg dokumentacji projektowej (opracowania branży
architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej),
2) wykonanie nowych gładzi ściennych i sufitowych oraz malowanie,
3) wykonie nowych posadzek w pomieszczeniach objętych pracami adaptacyjnymi - wykładzina obiektowa PVC,
4) wymiana stolarki otworowej, t.j. 1 szt drzwi wewnętrznych (demontaż i montaż nowych z kratką wentylacyjną,
5) wymiana opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
6) instalacja elektryczna bez zmian,
7) istniejąca infrastruktura technicznej wod-kan, co. bez zmian,
8) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wg rysunków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 57474,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799261,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1301068,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799261,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALVIC INVESTMENT S.C.MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6332169206
7.3.3) Ulica: Libowiec 31 A
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-337
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MIR-BUD Mirosław Haładyn, 42-200 Zawiercie ul. Nowomiejska 9A, NIP 6491350817 – zgodnie z zobowiązaniem załączonym do oferty
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALVIC INVESTMENT S.C. MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK
jakie przetargi wygrała firma
ALVIC INVESTMENT S.C. MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799261,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135684,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202467,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135684,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALVIC INVESTMENT S.C.MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6332169206
7.3.3) Ulica: Libowiec 31 A
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-337
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MIR-BUD Mirosław Haładyn, 42-200 Zawiercie ul. Nowomiejska 9A, NIP 6491350817 – zgodnie z zobowiązaniem załączonym do oferty.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALVIC INVESTMENT S.C. MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK
jakie przetargi wygrała firma
ALVIC INVESTMENT S.C. MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135684,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁAZY
więcej: przetargi ŁAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.