eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont budynku nr 40 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie wojskowym przy ul. Anny Walentynowicz 15 w Grudziądzu - sprawa nr 97/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 40 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie wojskowym przy ul. Anny Walentynowicz 15 w Grudziądzu - sprawa nr 97/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 40 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie wojskowym przy ul. Anny Walentynowicz 15 w Grudziądzu - sprawa nr 97/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af67adcb-4967-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 GRUDZIĄDZ 13 WOG bud. 40/1452 - wartownia Remont budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387622/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 97/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210835,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 40 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie wojskowym przy ul. Anny Walentynowicz 15 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) oraz dokumentacji projektowej w tym przedmiarze robót .
Teren w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny
z wyłączeniem części tego terenu, gdzie będą wykonywane roboty.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i na terenie robót.

Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Roboty budowlane: rozbiórka ścian budynku, stolarki okiennej, drzwiowej i okratowania, demontaż oraz późniejszy montaż wszystkich istniejących instalacji elektrycznych, dzwonkowych, telefonicznych, klimatyzacyjnych, montaż ścian budynku, podłogi i dachu z elementów stalowych oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej, remont nawierzchni chodnikowych betonowych oraz drogowych asfaltowych, wykonanie płyty betonowej, wywóz i utylizacja odpadów budowlanych oraz wywóz złomu.
2) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z Projektem Tymczasowej Organizacji Ruchu, który zakłada wykonanie jednoetapowej tymczasowej organizacji ruchu w tym celu ruch pieszych należy poprowadzić przez jezdnie wjazdu koło istniejącego szlabanu, fragment ulicy w obrębie robót poprzedzony zostanie znakami A-14 (2szt.) oraz zabezpieczenie terenu robót zaporami drogowymi - Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu do wglądu u Zamawiającego.
3) wykonanie tymczasowego ogrodzenia terenu robót – teren kompleksu wojskowego nie może pozostać bez ogrodzenia;
4) częściowe roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji stalowej budynku wraz z demontażem istniejącego ogrodzenia, bram i furtki;
5) częściowa rozbiórka nawierzchni betonowych i asfaltowych;
6) wykonanie nowej nawierzchni oraz schodów z kostki betonowej zgodnie z załączonym rysunkiem;
7) montaż bramy stalowej przesuwnej wraz z osadzeniem słupków zgodnie z załączonymi rysunkami;
8) montaż, podłączenie napędu bramy przesuwnej - napęd dobrany do ciężaru bramy;
9) montaż furtki i przęseł ogrodzenia wraz z osadzeniem słupków stalowych zgodnie z załączonymi rysunkami;
10) montaż konstrukcji drewnianej budynku zgodnie z załączonym rysunkiem i opisem w przedmiarze robót;
11) podłączenie wszystkich niezbędnych instalacji elektrycznych, mechanizmu bramy;
12) roboty naprawcze nawierzchni asfaltowych po wykonanych robotach zgodnie z załączonym rysunkiem;
13) montaż dwóch tablic znaków drogowych STOP na istniejących słupkach.
14) wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie kopi mapy powstałej w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.

Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oznaczeniu
i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót, oświetleniu terenu robót zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i inne niezbędne zabezpieczenia, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.


►Wykonawca jest zobowiązany do:


1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zabezpieczenia budynku przed zniszczeniami,
3) realizacji robót w taki sposób aby w budynku - wokół terenu wykonywania robót użytkownicy, interesanci mogli bezpiecznie i w sposób niezakłócony korzystać z budynku - terenu;
4) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.
►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej
i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 99 ustawy) o ile zaoferowane produkty równoważne będą służyły do osiągnięcia przypisanego im efektu finalnego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (na etapie składania oferty), że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 99 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego
i podania nazwy produktu i producenta.
W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji .
►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
► Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy
o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2022 r.,
poz. 699 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz.U. 2022 r., poz. 699 z późn.zm.).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.

► Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony
w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.
Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego
z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy).
Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.
Wartość złomu zostanie ustalona następująco:
ilość kg złomu stalowego x 0,93 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim).


►. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności związane z robotami związanymi z remontem budynku nr 40 i infrastrukturą objętymi przedmiotem zamówienia - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295000,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295000,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma LEMAR S.C. M.W. Lewandowscy

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marek Lewandowski, Wanda Lewandowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009771

7.3.3) Ulica: Forteczna 18

7.3.4) Miejscowość: Górna Grupa, Dragacz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-134

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295000,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.