Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00396040/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.40.2023.RG „Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi nr 2324G na odc. Rybina – Chorążówka i Stegienka – Jantar’’ w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.u.40.2023.RG „Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi nr 2324G na odc. Rybina – Chorążówka i Stegienka – Jantar’’ w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36cc94dc-52d6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038573/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 SR.272.u.40.2023.RG Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi nr 2324G na odc. Rybina – Chorążówka i Stegienka – Jantar’’ w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe o Znaczeniu Międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa R-9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.40.2023.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi nr 2324G na odc. Rybina – Chorążówka i Stegienka – Jantar’’ w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe o Znaczeniu Międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa R-9.
Opis czynności wykonywanych przez Wykonawcę zamówienia:
1) nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej oraz pracami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia opisanymi powyżej;
2) nadzorowana branże: drogowa;
3) obligatoryjna niepunktowana obecność inspektora na placu budowy: minimum 1 raz w tygodniu;
4) w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej konieczności Inspektor, pomimo zdeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu pubowy na każde wezwanie zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia);
5) Inspektor musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru;
6) zakres czynności nadzoru polega między innymi na:
a) zarządzaniu procesem inwestycyjnym w imieniu zamawiającego, w ścisłej z nim współpracy, mając na względzie prawidłową realizację i terminowe ukończenie projektu;
b) kontroli zgodności działań wykonawcy robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane oraz obowiązujących przepisach prawa;
c) pełnieniu funkcji Inspektora zgodnie z przepisami ustawy Pb, warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót i postanowieniami Zgłoszenia wykonania robót;
d) rozliczeniu finansowo terminowym robót budowlanych, zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót;
e) wspieraniu zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zamówienia;
f) działaniu we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia;
g) zapewnieniu stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynacji swojej działalności z wymaganiami zamawiającego;
h) zadania i obowiązki Inspektora obejmują w szczególności:
zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rozpoczęcia robót budowlanych, w tym przygotowanie i złożenie wymaganych ustawą Pb zgłoszeń do nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych i innych wniosków oraz przekazanie wykonawcy terenu budowy (o ile dotyczy);
opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia;
zatwierdzanie i opiniowanie „Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia”, przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót (o ile dotyczy);
kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy oraz przestrzegania wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami;
przygotowanie wzorów druków i dokumentów jakie będą obowiązywać podczas procesu realizacji zamówienia;
w uzgodnieniu z Zamawiającym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu materiałów, kruszyw, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wybudowania i wykorzystania przy realizacji robót, receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót;
kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów;
przeprowadzanie zgodnie z ofertą oraz zapisami umowy inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, praktyką inżynierską, sztuką budowlaną oraz stosownymi przepisami;
nadzór nad zabezpieczeniem przed uszkodzeniem lub zniszczeniem rosnących drzew na terenie placu budowy;
nadzór nad sposobem korzystania przez Wykonawcę robót z dróg publicznych i wewnętrznych;
nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót;
w uzgodnieniu z Zamawiającym, podejmowanie decyzji o konieczności wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
zatwierdzanie laboratorium Wykonawcy robót, po sprawdzeniu kwalifikacji personelu, kompletności i sprawności sprzętu i urządzeń laboratoryjnych;
wydawanie w imieniu Zamawiającego poleceń Wykonawcy robót dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które mogłyby skutkować zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
po konsultacji z Zamawiającym, podejmowanie decyzji o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami przepisów prawa i postanowień umowy z Wykonawcą robót;
wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz w przypadku powstania takiej konieczności;
decydowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym o sposobie zabezpieczania wykopalisk odkrytych na terenie budowy oraz załatwianie niezbędnych formalności;
po konsultacji z Zamawiającym wnioskowanie do projektanta o wprowadzenie niezbędnych zmian i poprawek w dokumentacji projektowej;
koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów;
stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie pobytu;
weryfikacji i zatwierdzanie, po uprzednim zaopiniowaniu przez nadzór autorski, rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót;
występowanie do odpowiednich organów o zmianę już istniejących pozwoleń na budowę, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność;
7) pełnienie funkcji Inspektora zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy obejmujące w szczególności:
a) dokonywanie obmiaru robót podlegających odbiorom w przypadku wystąpienia robót zamiennych (dodatkowych), odbiegających od założeń dokumentacji projektowej;
b) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
c) uczestniczenie w pracach i badaniach oraz odbiorach w częściowych oraz ostatecznym (końcowym);
d) wyznaczanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminów odbiorów i powiadamianie wszystkich zainteresowanych stron;
e) dokonywanie odbiorów częściowych, odbioru ostatecznego (końcowego);
f) sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru i przekazanie ich Zamawiającemu;
g) sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót w trakcie rozliczania wykonanych robót;
h) poświadczanie terminu zakończenia robót, wyznaczanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminów odbiorów wykonanych robót związanych z usunięciem wad.
i) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania;
j) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w tym w szczególności przy udziale projektanta;
k) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu;
l) w uzgodnieniu z Zamawiającym, wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy;
m) wnioskowania do Wykonawcy robót o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, oraz osób niewykazanych w wykazie pracowników wymienionych w ofercie wykonawcy;
n) w sytuacjach koniecznych, organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym (radom budowy), dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca, Inspektor, przedstawiciel Zamawiającego) oraz sporządzenie i przekazywanie protokołów z tych narad ich uczestnikom w ciągu 7 dni od daty narady - salę udostępni zamawiający w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim;
o) przygotowywanie komunikatów dotyczących zmian organizacji ruchu w związku z realizacją przedsięwzięcia, wraz ze schematami objazdów oraz utrudnień występujących w ruchu drogowym;
p) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy oraz jej przekazywanie Zamawiającemu w wersji papierowej i cyfrowej;
q) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Inspektora nadzoru budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
r) uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją projektu;
s) opiniowanie wniosków Wykonawcy o zmianę terminu wykonania robót;
t) przygotowanie i przekazywanie Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach wszelkich rozliczeń rzeczowych i finansowych, sprawozdań, wniosków i dokumentów związanych z realizacją zamówienia;
u) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dokumentów budowy (dziennika budowy);
v) opracowanie opinii technicznej zrealizowanego zamówienia;
w) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
x) niezwłoczne opiniowanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją projektu;
y) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych;
z) sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót dodatkowych lub zamiennych;
aa) sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na roboty dodatkowe lub zamienne;
bb) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z wykonawca oraz organami i urzędami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30165,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ATR" SŁAWOMIR RYTLEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931137324
7.3.3) Ulica: Reja
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.