Og³oszenie z dnia 2025-09-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00543938/01 - Wynik z dnia 2025-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
¦wietlica dla Wszystkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina S³upia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³upia 136
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³upia
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91
1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slupia.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wietlica dla Wszystkich
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-742aa7ac-cbfc-4539-9484-b4edfd4a1770
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00449280
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00058590/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 "¦wietlica dla wszystkich"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-742aa7ac-cbfc-4539-9484-b4edfd4a17703.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, gmina@slupia.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zosta³y wskazane w § 14, § 17 i § 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina S³upia maj±ca siedzibê w S³upia 136, 96-128 S³upia. Kontakt jest
mo¿liwy za pomoc± telefonu: nr 46 831-55-91 lub pisemnie na adres siedziby, e-mail gmina@slupia.com.pl, b±d¼ pod wskazanym
wy¿ej adresem siedziby.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez adres e-mail: iod@slupia.com.pl
3. Administrator bêdzie przetwarza³ Pana/Pani dane osobowe w celu realizacji obowi±zku prawnego na³o¿onego na administratora
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikaj±cego z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych zwi±zku z
przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotycz± jest zobowi±zana do ich podania.
Konsekwencj± niepodania wymaganych danych jest brak mo¿liwo¶ci przeprowadzenia postêpowania w sprawie zamówienia
publicznego.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych s± lub mog± byæ:
a) w³a¶ciwie upowa¿nione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadaj±cy podstawê prawn± ¿±dania dostêpu do danych
osobowych oraz odbiorcy, którym musz± zostaæ ujawnione dane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
b) podmioty obs³uguj±ce systemy teleinformatyczne, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi pocztowe, kurierskie, informatyczne oraz prawne
na rzecz Urzêdu.
6. Administrator bêdzie przechowywaæ Pana/Pani dane osobowe do chwili za³atwienia sprawy, a nastêpnie przez okres wynikaj±cy z
zasad okre¶lonych w Rozporz±dzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7. Ma Pan/Pani prawo:
a) otrzymaæ od administratora kopiê swoich danych osobowych oraz szczegó³owe informacje dotycz±ce przetwarzania tych danych
osobowych;
b) za¿±daæ zmiany lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, które s± niepoprawne, nie-kompletne lub nieaktualne;
c) za¿±daæ usuniêcia swoich danych osobowych, je¿eli zachodz± uzasadnione prawnie okoliczno¶ci;
d) za¿±daæ we wskazanym zakresie ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, je¿eli zachodz± uzasadnione prawnie
okoliczno¶ci;
e) za¿±daæ przes³ania swoich danych osobowych przez administratora do innego wskazanego administratora, je¿eli jest to
technicznie mo¿liwe i je¿eli zachodz± uzasadnione prawnie okoliczno¶ci;
f) wnie¶æ sprzeciw w stosunku do przetwarzania jej danych, je¿eli zachodz± uzasadnione prawnie okoliczno¶ci;
g) wnie¶æ skargê do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiO¦.271.9.2025.JJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku o¶wiatowo-us³ugowego w zakresie pomieszczeñ u¿ytkowanych jako szko³a wraz ze zmian± sposobu ich u¿ytkowania na ¶wietlicê wiejsk± na dzia³ce: Nr ewid. 262, obrêb Gzów. W ramach zadania nale¿y wykonaæ min.
1) tynki wewnêtrzne na ¶cianach, gdzie ich stan uniemo¿liwia dalsze prace i po³o¿enie nowych tynków cementowo-wapiennych;
2) wyrównanie powierzchni ¶cian i sufitów za pomoc± g³adzi w celu uzyskania g³adkiej powierzchni gotowej do malowania;
3) malowanie ¶cian i sufitów;
4) w wybranych strefach jak np. ¶ciany akcentowe zostan± po³o¿one tynki dekoracyjne;
5) po³o¿enie p³ytek na posadzce w pomieszczeniach ¶wietlicy;
6) wymianê drzwi do ³azienki poprzez ich poszerzenie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Dokumentacja projektowa – Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
UWAGA:
Za³±czona dokumentacja projektowa obejmuje ca³± przebudowê budynku o¶wiatowo-us³ugowego w zakresie pomieszczeñ u¿ytkowanych jako szko³a wraz ze zmian± sposobu ich u¿ytkowania na ¶wietlicê wiejsk±, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wymienionych w dziale 1 i 2 PRZEDMIARU ROBÓT.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny
ofert i ich wagami:
- Cena - C - 60 pkt
- Gwarancja na wykonane roboty - G - 40 pkt
1.) Cena - C zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
cena najni¿sza spo¶ród badanych ofert
C = ---------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
2. Gwarancja na wykonane roboty zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
gwarancja w miesi±cach badanej oferty
G = ------------------------------------- x 40
najd³u¿sza gwarancja w miesi±cach spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Maksymalny okres gwarancji
mo¿liwy do zaoferowania przez Wykonawcê wynosi 60 miesiêcy. W przypadku gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 60-miesiêczny
okres gwarancji, ocenie bêdzie podlega³ okres 60-miesiêczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy ni¿ 36-miesiêczny okres
gwarancji, oferta Wykonawcy bêdzie podlega³a odrzuceniu.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów (P), bêd±c± sum± punktów przyznanych w
poszczególnych kryteriach:
P= C + G
P – ³±czna liczba punktów przyznanych w kryterium cena oraz gwarancja na wykonane roboty
C – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena
G – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium gwarancja na wykonane roboty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia niniejszego warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia niniejszego warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia niniejszego warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wiedzê i do¶wiadczenie, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ oraz prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie/przebudowie/remoncie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej (m. in. budynek administracji publicznej, szko³y, ¶wietlicy wiejskiej, biblioteki, domu kultury) o ca³kowitej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ netto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru formularza tanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wg wzoru formularza stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Do³±czone do oferty pe³nomocnictwo powinno zawieraæ dane wskazane w § 12 ust. 1 SWZ,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 SWZ wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przeka¿e tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
4) zobowi±zanie i o¶wiadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) orygina³ wniesienia wadium w postaci elektronicznej, je¿eli zabezpieczenie wadialne zosta³o wniesione w formie niepieniê¿nej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Nr 94 9288 1079 1720 0446 3000 0030 w Banku Spó³dzielczym w £owiczu o/S³upia, tytu³ przelewu: Wadium – nr postêpowania: RIGKiO¦.271.9.2025.JJ
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert)
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania, beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina S³upia, S³upia 136,
96-128 S³upia
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Do³±czone do oferty pe³nomocnictwo powinno zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w § 8 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które roboty budowlane / dostawy / us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-13
INNE PRZETARGI S£UPIA
- "Dostawa 2 szt. agregatów pr±dotwórczych na podwoziu jezdnym w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Przewóz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy S³upia do szkó³ i O¶rodków Szkolno - Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku 2026"
- Dostawa sprzêtu do zabezpieczenia dzia³añ z zakresu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej - dostawa cysterny do wody pitnej
wiêcej: przetargi S£UPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury us³ug i integracji spo³ecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKO£Y PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI W£¡CZAJ¡CEJ-ZMIANA SPOSOBU U¯YTKOWANIA CZʦCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOW¡ BUDYNKU"
- "Przebudowa i adaptacja k±pieliska miejskiego w Bystrzycy K³odzkiej celem dostosowania do mo¿liwo¶ci prowadzenia aktywnego wypoczynku mieszkañców Gminy Bystrzyca K³odzka"
- Remont i zmiana aran¿acji wybranych pomieszczeñ parteru budynku Radia Gdañsk S.A. w likwidacji.
- "Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Turza Wielka"
- Remont toalet szkolnych dla uczniów w PSP w Kuropatniku - etap 1
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





