eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Likwidacja barier architektonicznych przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 2 w Tczewie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 2 w Tczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotatczewa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 2 w Tczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e18e2a16-4d65-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039299/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Likwidacja barier architektonicznych przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 2 w Tczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.3.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „Przebudowa schodów zewnętrznych przy ul. Warsztatowej, przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 2 w Tczewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi następujące prace budowlane:
1) rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych – stopnic i spoczników;
2) skucie tynków murów policzkowych wraz z oczyszczeniem murów ceglanych i przygotowaniem do wykonania warstw wykończeniowych (hydrofobizacja);
3) naprawa spękań i uzupełnienie ubytków murów ceglanych z fugowaniem;
4) demontaż pochwytów;
5) odtworzenie schodów z zastosowaniem prefabrykowanych betonowych bloków schodowych o wym. modułowych 100x35x15cm i płyt spocznika 160x100x6cm ułożonych na podbudowie na gruncie;
6) malowanie murów policzkowych bezbarwnymi powłokami malarskimi hydroizolacyjnymi zabezpieczającymi przed wpływem warunków atmosferycznych;
7) montaż nowych pochwytów stalowych ocynkowanych ogniowo lub ze stali nierdzewnej wraz z liniowym oświetleniem ukrytym w pochwytach;
8) wykonanie niezbędnych robót elektroinstalacyjnych i wykończeniowych w otoczeniu schodów (przewody prowadzone w ziemi układane w rurach osłonowych);
9) zapewnienie odprowadzenia wód opadowych w kierunku od murów ograniczających biegi schodowe – wymiana / odtworzenie, ułożenie nowych prefabrykowanych kształtek betonowych rynsztokowych;
10) prace porządkowe i roboty wykończeniowe (obejmujące uporządkowanie i obsianie trawą skarpy);
UWAGA – Zamawiający wprowadza następujące zmiany i uzupełnienia w zakresie robót w stosunku do załączonej dokumentacji projektowej:
- Zasilanie oświetlenia w poręczach schodów należy doprowadzić od istniejącego słupa oświetlenia zewnętrznego znajdującego się w odległości 1,5m od schodów (działka 42/2) przy początku schodów od strony ulicy Warsztatowej.
- Na konstrukcji wsporczej słupa należy zainstalować zabezpieczenie w postaci rozłącznika bezpiecznikowego RSA jednofazowego.
- Kabel zasilający oświetlenie poręczy należy prowadzić po konstrukcji słupa jak i w ziemi w rurze osłonowej.
- Wartość wkładki bezpiecznikowej w RSA należy dobrać w zależności od mocy zastosowanego oświetlenia LED w poręczach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „Budowa drogi dla pieszych (podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz wózków) przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 2 w Tczewie”.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi następujące prace budowlane:
1) przygotowanie oraz ukształtowanie terenu w miejscu posadowienia pochylni;
2) ułożenie płyt betonowych o gr. min. 6 cm na podbudowie w obrzeżach betonowych;
3) wykonanie odcinków 9 m pochylni oraz spoczników na gruncie o nachyleniu do 6% łączącej chodnik w ciągu ulicy Gdańskiej z terenem szkoły w rejonie furtki głównej;
4) montaż powtarzalnych przęseł balustrad stalowych ocynkowanych ogniowo mocowanych (za pomocą fundamentów betonowanych) w gruncie;
5) prace porządkowe i roboty wykończeniowe (obejmujące uporządkowanie terenu, uzupełnienie ziemi urodzajnej pod obsianie trawą oraz obsianie trawą terenu w otoczeniu pochylni),
UWAGA – Zamawiający wprowadza następujące uzupełnienia w zakresie robót w stosunku do załączonej dokumentacji projektowej:
dodatkowo należy wykonać przesadzenie 4 szt drzew o obwodzie 18 cm (na wysokości 1 m) zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz dokumentacją fotograficzną. Miejsce docelowe dla drzew wskaże Zamawiający (na tej samej działce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTEL Arkadiusz Abramczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931004913

7.3.4) Miejscowość: Knybawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTEL Arkadiusz Abramczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931004913

7.3.4) Miejscowość: Knybawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.