Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373862/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00390539/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dobudowa oświetlenia na terenie miasta i gminy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 043 886 0249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dobudowa oświetlenia na terenie miasta i gminy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54848e50-4083-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030070/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Dobudowa oświetlenia na terenie miasta i gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373862/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1523959,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
„Dobudowa oświetlenia na terenie miasta i gminy". Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje budowę nowych odcinków infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieluń. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 170/2, 153/13, 153/11, obręb 12, miasto Wieluń, ul. Graniczna i ul. Kijak
Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 26, 24, obręb 16, miasto Wieluń, ul. Gaszyńska
Zadanie 3. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 301, obręb 10, miasto Wieluń, ul. Pawlikowskiej Jasnorzewskiej – ul. Południowa”
Zadanie 4. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 662, obręb Gaszyn, gmina Wieluń , ul. Harcerska
Zadanie 5. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 302, 294/1, 275, obręb Dąbrowa, gmina Wieluń , ul. Jasna i Pańska
Zadanie 6. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 640, 707/1, obręb Kurów, gmina Wieluń , ul. Wieluńska
Zadanie 7. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 562/14, 563, obręb Dąbrowa, gmina Wieluń, ul. Grabowa - Klonowa
Zadanie 8. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 200, obręb Jodłowiec, gmina Wieluń
Zadanie 9. Budowa oświetlenia Baszty Swawoli na działce o nr ewid. 261, 263 obręb 7, miasto Wieluń
Zadanie 10. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 253, 279/4, obręb 15, gmina Wieluń, ul. Sadowa
Zadanie 11. Budowa oświetlenia ulicznego na: działce o nr ewid. 156, 166/1, obręb 18, (ul. Warszawska), działce o nr ewid. 39, 92, obręb Widoradz, działce o nr ewid. 187, obręb Urbanice, gmina Wieluń
Zadanie 12. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 61, 40/3, 40/4, 39, 21/2, 224/3 obręb 9, (ul. P.O.W. – Stodolniana), miasto Wieluń
Zadanie 13. Budowa oświetlenia ulicznego na: działce o nr ewid. 841/1, 842/1, 940/1, 938/1, obręb Dąbrowa, (ul. Chmielna), gm. Wieluń, działce o nr ewid. 222/45, obręb 4, (ul. Pszenna), miasto Wieluń
Zadanie 14. Budowa oświetlenia ulicznego na: działce o nr ewid. 454, obręb Ruda, gm. Wieluń
Zadanie 15. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid.258, 273, 92/3, 92/15, obręb 10, miasto Wieluń, ul. Haliny Poświatowskiej
Zadanie 16. Budowa oświetlenia -ulicznego na działce o nr ewid. 28/5, 28/1, 22/1, obręb 14, miasto Wieluń, ul. Roosevelta
Zadanie 17. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 184, 185/4, 250, obręb Ruda, gm. Wieluń , ul. Pionierów
Zadanie 18. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 865, obręb Kurów, gm. Wieluń , ul. Ks. S. Farysia
Zadanie 19. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 50, obręb Borowiec, gm. Wieluń, (droga wojewódzka nr 481)
Zadanie 20. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 294/44, 294/43, 294/32, obręb 7, miasto Wieluń , ul. Olchowa
Zadanie 21. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 294/32, 294/47, 294/46, 294/45, obręb 7, miasto Wieluń , ul. Olchowa
Zadanie 22. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid.765/2, 776/2, 775/2, 679/1, 765/1, 774/1, 681/16, 681/18, obręb Turów, gmina Wieluń, ul. Krokusowa
Zadanie 23. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 61/1, 54, obręb 2, miasto Wieluń , ul. Magnoliowa
Zadanie 24. Budowa oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 22/8, 22/13, obręb 16, miasto Wieluń , ul. Tulipanowa
Jeżeli w którymkolwiek z projektów przyjęto oprawy inne niż ledowe wykonawca jest zobowiązany wycenić i zamontować oprawy typu LED o nie gorszej charakterystyce niż przewidziane w dokumentacji. Zamawiający informuje że należy zastosować oprawy led zapewniające nie gorsze warunku oświetlenia w stosunku do ujętych w projekcie opraw sodowych. Obwody należy wyposażyć we właściwie dobrane zabezpieczenia. Zamawiający informuje że nie dysponuje obliczeniami fotometrycznymi. Zamawiający informuje, że zastosowane oprawy led powinny być wyposażone w system redukcji mocy o min 50% w godzinach nocnych.
W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.
Zamówienie obejmuje wybudowanie oświetlenia wraz z podłączeniem do sieci energetycznej i uruchomieniem oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
Teren na którym będą prowadzone prace należy doprowadzić do stanu pierwotnego po uprzednim zagęszczeniu. Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uwzględnienie pozostałych kosztów związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego, dokonanie odbioru technicznego instalacji. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji. Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w dokumentacji technicznej.
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę oraz dokonanymi zgłoszeniami budowy, z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie prawa budowlanego.
Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy. Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.
Zamówienie obejmuje również uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1436640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584759,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1436640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Magdalena Patyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101593447
7.3.3) Ulica: Ul. Wojska Polskiego 65
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA Magdalena Patyk
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA Magdalena Patyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1436640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- "Zakup rozdrabniacza szybkoobrotowego do odpadów biodegradowalnych"
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
- "Rewitalizacja obszaru osiedla Bloki w Ciechanowie poprzez rewaloryzację zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych" - ul. Hallera 19 i ul. Wyzwolenia 7"
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Krzepicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.