Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej polegające na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetleniowej polegające na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30e97f2f-a386-4cbe-8769-e73a161c093f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041974/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320) ze względu na rodzaj usługi - usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw wyłącznych. Ponadto zgodnie z treścią art.18 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 266 z późn.zm.) do zadań własnych gmin w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 657595,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi oświetleniowej polegające na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy.
Ilość punktów świetlnych na terenie Gminy Godów wynosi 1427 szt.
Zakres zadania obejmuje:
a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy dokonywana przy okazji napraw lub innych prac planowych,
b) wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, po wcześniejszym uzyskaniu informacji o awarii zgodnie z procedurą i w terminach przewidzianych umową,
c) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów,
d) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, po wcześniejszym uzyskaniu informacji o awarii zgodnie z procedurą i w terminach przewidzianych umową,
e) lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, po wcześniejszym uzyskaniu informacji o awarii zgodnie z procedurą i w terminach przewidzianych umową,
f) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,
g) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła,
h) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, dot. okrzesania wyłącznie w okolicach oprawy (nie dotyczy wycinki gałęzi i innych obiektów będących w kolizji z siecią oświetleniową), po wcześniejszym uzyskaniu informacji o takiej potrzebie zgodnie z procedurą i w terminach przewidzianych umową,
i) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
j) kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych,
k) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,
l) dobudowę lub wymianę opraw oświetleniowych na koszt Wykonawcy na istniejącej sieci oświetleniowej w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym w ilości do 20 szt. w okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON NOWE TECHNOLOGIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747666,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-09-30INNE PRZETARGI GODÓW
więcej: przetargi GODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Remont wybranych pomieszczeń nr 610, 729A, 730, 732, 734, 802, korytarz przed 802, 803, 805 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Budowa aktywnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych na terenie miasta Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Mińskiej (IV)
- Rozbudowa skrzyżowania DK nr 35 i DP nr 2911D koło miejscowości Komorów
- Dostosowanie obiektów jednostek Powiatu Ostródzkiego do potrzeb osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





