eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski"Remont drogi gminnej wewnętrznej w Juncewie oraz remont nawierzchni wokół Rynku- Plac Wolności w Janowcu Wielkopolskim"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej wewnętrznej w Juncewie oraz remont nawierzchni wokół Rynku- Plac Wolności w Janowcu Wielkopolskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej wewnętrznej w Juncewie oraz remont nawierzchni wokół Rynku- Plac Wolności w Janowcu Wielkopolskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2de98a-80ff-49a1-841e-98e3dfe890b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024924/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Juncewie oraz remont nawierzchni wokół Rynku- Plac Wolności w Janowcu Wielkopolskim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE WYKONANIE:
1) Remontu drogi gminnej wewnętrznej w Juncewie Gmina Janowiec Wielkopolski. Odcinek do remontu to 800 mb tj.:
a) ROBOTY W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA TERENU POD BUDOWĘ:
- roboty pomiarowe- trasa dróg w terenie równinnym- pomiary bieżące;
- mechaniczne ścinanie pobocza grub. 10 cm z odwozem do 5 km;
b) ROBOTY W ZAKRESIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI JEZDNI:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej;
- skropienie starej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2;
- nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna AC11S grub. 5 cm;
c) ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI JEZDNI I POBOCZA:
- ręczne plantowanie i zagęszczanie pobocza ziemnego wraz z jego dowozem i uzupełnieniem ziemią;
2) Remontu nawierzchni wokół Rynku - fragment zachodni i południowy Placu Wolności w Janowcu Wielkopolskim – 800 m2 tj.:
a) ROBOTY W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA TERENU POD BUDOWĘ:
- frezowanie nawierzchni asfaltowej grub 5 cm z odwiezieniem wg oświadczenia Wykonawcy 800,00 m2;
b) ROBOTY W ZAKRESIE REMONTU NAWIERZCHNI JEZDNI RYNKU:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej- m2 800,00;
- skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
- nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna AC11S grub. 5 cm.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 1 do SWZ- Dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej wewnętrznej w Juncewie L=800,00m;
2) Załącznik nr 1A do SWZ- Rys 1 Plan orientacyjny Juncewo;
3) Załącznik nr 1 B do SWZ - Rys 2 Przekrój normalny Juncewo
4) Załącznik nr 2a do SWZ- Przedmiar robót- Juncewo;
5) Załącznik nr 2b do SWZ- Przedmiar robót- Rynek;
6) Załącznik nr 3a do SWZ- Szczegółowe Specyfikacja Techniczna- Juncewo;
7) Załącznik nr 3a do SWZ- Szczegółowe Specyfikacja Techniczna- Rynek;
3.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
3.1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
3.2 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli Podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani.
3.3 Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Poleganie na zasobach innych podmiotów zawarty jest w Rozdziale 22 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199063,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199063,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621816108

7.3.4) Miejscowość: Bożejewice 3

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199063,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.