Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00297538/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
 - 2025/BZP 00309086/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
 - 2025/BZP 00322432/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 2 CZĘŚCI    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11335441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 2 CZĘŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2586d9b3-00ed-487b-8a1f-cc56015957a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029934/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/ZP/D/MUND/ŻYWN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - DOSTAWA ŚRODKÓW PIELĘGNACYJNYCH I CHEMICZNYCH (Służba MUNDUROWA)4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 132243,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PALIW DO PODRZEWACZY GASTRONOMICZNYCH ORAZ RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH (Służba Żywnościowa)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 92870,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69528,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114649,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69528,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DEOBOX RAFAŁ STĘPIEŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.3) Ulica: Kazimierza Nitki 22
7.3.4) Miejscowość: GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
jakie przetargi wygrała firma 
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69258,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w dniu 11.09.2025 r., zawiadomił Wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy Pzp udostępnił niezwłocznie informację o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 
	W zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania jako podstawę prawną wskazano art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
	W uzasadnieniu faktycznym wskazano, iż w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, ponieważ ich  treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, a złożone dokumenty nie potwierdzają  zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.   
Zamawiający dokonując kolejnej analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez producentów oraz sprzedawców funkcjonujących na rynku stwierdził, iż dla pozycji nr 3  tj. „Skoncentrowany płyn do mycia podłóg typu Eco Shine, Floor Shine” posiadał w Opisie Przedmiotu Zamówienia błędne wymagania dotyczące gęstości ww. płynu ze względu na dwie karty charakterystyki dla produktu „Floor Shine”, które są w obiegu jako ogólnodostępne, a tylko jedna z nich jest prawidłowa. Obie karty charakterystyki posiadają tą samą datę wystawienia i aktualizacji.
Producent pomimo dokonanej zmiany w sekcji 9, gdzie opisane są dane dot. gęstości płynu, nie zaktualizował daty dokumentu po dokonaniu wyżej opisanej zmiany.
W związku z powyższym Zamawiający  bazował na błędnej karcie – tym samym w Opisie Przedmiotu Zamówienia domagał się nieodpowiednich wartości dot. gęstości skoncentrowanego płynu do mycia podłóg typu Eco Shine/Floor Shine, tym samym nieumyślnie wprowadzając w błąd Wykonawców. 
Rozbieżności w kartach Zamawiający wyjaśnił z producentem, który potwierdził wystąpienie takich okoliczności. Producent oświadczył, że zmiana została dokonana, a właściwą kartą charakterystyki jest plik dostępny bezpośrednio na stronie producenta pod produktem bazowym „Eco Shine/Floor Shine”.
Dnia 9 września 2025 r. producent „Eco Shine” poinformował Zamawiającego w korespondencji mailowej o faktycznym dokonaniu zmiany w sekcji 9 Karty Charakterystyki dla poz. nr 3 OPZ., jednocześnie informując, iż właściwa wartość gęstości produktu wynosi: 
•	0,95 - 1,05 g/cm3 
Mając na uwadze powyższe, Opis Przedmiotu Zamówienia dla poz. nr 3 nie spełnia faktycznych parametrów gęstości wskazanego płynu, która według Zamawiającego wynosi:
•	0,95 – 1,25 kg/m3 i z uwagi na niewłaściwie określone przez Producenta jednostki jest błędna.
W związku z tym Zamawiający nie jest w stanie wybrać Wykonawcy zgodnie z zasadami: zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Powstałej wady nie da się usunąć, ponieważ nie ma możliwości usunąć, bądź poprawić błędów dotyczących treści SWZ po dokonaniu czynności niepowtarzalnych, takich jak czynność otwarcia ofert, a wszelkie próby przeliczenia zaoferowanych ilości względem wymogu pierwotnego stanowiłyby zmianę oferty.
	Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia czynność unieważnienia postępowania w cz. 2 a następnie zmienia kwalifikację unieważnienia na art. 255 pkt. 6) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-130-25 Usługa przechowywania (parkowania) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP woj. kujawsko-pomorskiego
 - Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
 - Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci na zajęcia dydaktyczno - wychowaw z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Kazimierza Wielkiego ISOB do szkoły.
 - Dostawa chemii basenowej do Centrum Rekreacji Astoria położonego w Bydgoszczy przy ul. Królowej Jadwigi 23.
 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych obejmujących część stolarki okiennej (część I - parter, I i II piętro) oraz architektury ogrodowej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
 - Okresowe usługi konserwacji i naprawy dynamicznego zasilacza UPS UBDT+ z silnikiem diesla w RCI Bydgoszcz w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1
 
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
 - Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych.
 - Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 produktów do pielęgnacji ciała w 2025 r.
 - Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
 - Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
 - Dostawa środków czystości
 
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





