eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup akumulatorów do pojazdów służbowych w śląskim garnizonie Policji



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup akumulatorów do pojazdów służbowych w śląskim garnizonie Policji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup akumulatorów do pojazdów służbowych w śląskim garnizonie Policji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c34aaee-4bcb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129271/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup akumulatorów do pojazdów służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-357/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą akumulatorów do pojazdów służbowych w śląskim garnizonie Policji realizowanych sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 3.
3. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
3.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 3 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
3.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
3.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 3.1 lub pkt 3.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe.
5. Zamawiający dla celów oceny oferty pod względem spełnienia warunku zamówienia, przedstawia zamknięty katalog producentów akumulatorów pojazdów uznanych w opinii ogólnej za renomowanych producentów akumulatorów (tj. rekomendowanych przez Zmawiającego). Katalog ten obejmuje następujących producentów akumulatorów pojazdów: Bosch, Centra, Banner Batterien, Crown, Duracell, Exide, Varta, Unibat, MW Power, Yuasa, Voltmaster, Optima Batteries, Poweraid, Siap, Fulldriver, Fulbat, Cartechnik, Hankook.
6. Zamawiający dokona oceny na podstawie nazw producentów oferowanych akumulatorów podanych przez Wykonawcę w tabeli w kolumnie „Nazwa producenta lub marka zaoferowanego produktu”. Zaoferowanie akumulatorów producentów/marki spoza powyższego katalogu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
7. Brak wpisania producenta, marki lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu w formularzu cenowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia dostawy dla zaoferowanego asortymentu.
9. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.
10. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3 do SWZ – formularz cenowy
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał akumulatory zakupione na podstawie ogólnodostępnej platformie sprzedażowej Wykonawcy w terminie wskazanym w formularzu ofertowym /załącznik nr 1 do SWZ jednakże nie dłuższym niż 3 dni robocze liczonym od przekazania Wykonawcy ostatecznie zatwierdzonego zamówienia, a w przypadku dla których nie widnieje status „dostępna” bądź „w magazynie” itp., liczone od dnia kiedy zamawiana część uzyska status „dostępna” bądź „w magazynie” itp..
12. Wspólny słownik CPV: 31431000-6 akumulatory ołowiowo-kwasowe
13. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
14. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
15. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
16. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną przed otwarciem ofert, a rozliczenie za zrealizowane dostawy będzie następować wg cen jednostkowych brutto. Cena oferty brutto obliczona zgodnie dyspozycją sekcji XX SWZ i załącznika nr 3 do SWZ - formularza cenowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11692,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13123,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11692,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JADAR AUTO Dariusz SEIF SJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276473055

7.3.3) Ulica: 3 Maja 157

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację do czasu wykorzystania środków, nie dłużej niż do 12 miesięcy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.
b) skrócenia terminu obowiązywania umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje całą kwotę przeznaczoną na realizację umowy przed upływem terminem jej obowiązywania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.