eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Soko³ów Ma³opolski › Budowa stacji transformatorowej na potrzeby ZPO W Soko³owie Ma³opolskim



Og³oszenie z dnia 2023-10-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa stacji transformatorowej na potrzeby ZPO W Soko³owie Ma³opolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SOKO£ÓW MA£OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³ów Ma³opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji transformatorowej na potrzeby ZPO W Soko³owie Ma³opolskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8128b052-6ce2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00448510

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8128b052-6ce2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Pe³na tre¶æ wytycznych znajduje siê w rozdziale X SWZ- nale¿y siê zapoznaæ z ca³ym SWZ, poni¿ej przytacza siê czê¶æ rozdzia³u X SWZ , któr± pomie¶ci³o pole og³oszenia.

X.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego na adres e- mail: ugim@sokolow-mlp.pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy sk³adania ofert). W tytule e-mail nale¿y wpisaæ numer og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
X.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
X.5 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
X.7 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowej) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zwanego dalej rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Zamawiaj±cy zaleca u¿ycie nastêpuj±cych formatów danych: .pdf, .doc.,docx, jpg.

X.8 Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji").


X.10 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
X.12 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".

X.13 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

X.14 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

X.15 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego …

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): III. 1 Ochrona danych osobowych – RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 7 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE nr 119) – RODO, informujê, ¿e:

III.1.1 Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Soko³ów Ma³opolski, ul. Rynek 1 , 36-050 Soko³ów M³p., nr tel. 17 7729 019, reprezentowana przez Burmistrza Gminy
i Miasta Soko³ów Ma³opolski.

III 1.2 Inspektor Ochrony Danych zosta³ wyznaczony i mo¿na siê z nim skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl b±d¼ poczty tradycyjnej, kieruj±c pismo na adres Administratora.

III.1.3 Pana/i dane osobowe podawane s± w celu realizacji zadania pn.: „Budowa stacji transformatorowej na potrzeby ZPO W Soko³owie Ma³opolskim”

III. 1.4 Pana/i dane osobowe przetwarzane s± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, 2) art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych

III.1.5 Odbiorcami Pana/i danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/i danych w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Soko³ów Ma³opolski, przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Soko³ów Ma³opolski.

III.1.6 Pana/i dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.

III.1.7 Pana/i dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt III. 1. 3, a nastêpnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

III.1.8 Przys³uguje Panu/i prawo do: 1) dostêpu do tre¶ci swoich danych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania – na podstawie art. 16 RODO, 3) ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO.

III.1.9 W przypadku wyst±pienia z ¿±daniem o informacjê przewidzian± w art. 15 ust. 1 lit. g RODO (¼ród³o danych), prawo to przys³uguje, je¿eli nie wp³ywa na ochronê praw i wolno¶ci osoby, od której dane te pozyskano.

III.1.10 Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych narusza³o przepisy RODO.

III.1.11 Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencj± niepodania danych bêdzie pozostawienie wniosku/uwagi bez rozpoznania.

III.1.12 Dane udostêpniane przez Pana/i± nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGZP.271.1.2023.GD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 500000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacji dostawy i wbudowania z pod³±czeniem do sieci energetycznej prefabrykowanej kontenerowej stacji transformatorowej.
Wyszczególnienie zakresu:
• budowa z³±cza kablowego s³upowego typu Ko2g 13,5/10
• budowa odcinka przy³±cza SN 15 kV kablem typu 3x XRUHAKXS 1x120/50mm2 o d³ugo¶ci l=5/28 m od istniej±cego s³upa 11/1 do projektowanego z³±cza kablowego s³upowego.
• budowa przy³±cza elektroenergetycznego SN 15 kV kablem typu 3x XRUHAKXS 1x120/50mm2 o d³ugo¶ci l=42/62 m od projektowanego z³±cza kablowego s³upowego do projektowanej stacji transformatorowej.
• budowa kontenerowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV z transformatorem olejowym o mocy 1250 kVA.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232221-7 - Podstacje transformatorowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

31224400-6 - Kable przy³±czeniowe

31200000-8 - Aparatura do przesy³u i eksploatacji energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIII.1. Oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cych kryteriów:
XIII.1.2 Cena wykonania zamówienia – 60 % - 60 punktów.
XIII.2 Kryteria poza cenowe :
Udzielenie gwarancji i rêkojmi na przynajmniej na 12 miesiêcy i mniej ni¿ 24 miesiêcy – 0 %.

Udzielenie gwarancji i rêkojmi przynajmniej na 24 miesiêcy – 40 %.

XIII.3 We wszystkich kryteriach %=pkt.

XIII.4 Zobowi±zanie wynikaj±ce z kryteriów poza cenowych zostan± wpisane do tre¶ci umowy.

XIII. 5 Najkrótszy wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 12 miesiêcy, oferta z gwarancj± i rêkojmi± na okres krótszy ni¿ 12 mies. zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.

XIII.6 Aby uzyskaæ 40 punktów z drugiego kryterium wystarczy zadeklarowaæ nie mniej ni¿ 24 miesiêcy.

XIII.7 Za okres d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy nie przyzna siê wiêcej ni¿ 40 punktów.

XIII.8 Do obliczania punktacji bêdzie siê uwzglêdniaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez oferentów nie podlegaj±cych wykluczeniu.

XIII.9 Cena wykonania zamówienia – obejmuje ca³kowit± do zap³aty przez zamawiaj±cego cenê brutto tytu³em wykonania zadania z uwzglêdnieniem wszystkich narzutów i op³at. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = Pc - pkt w kryterium 1 - cenowym zgodnie z wzorem: Punkty = [C min / C bad] * Pc (60).
C min - najni¿sza ca³kowita cena ofertowa brutto spo¶ród ofert badanych.
C bad - cena ca³kowita oferty badanej brutto.

XIII.10 Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najni¿sz± cen± dolicza siê podatek od towarów i us³ug, który zamawiaj±cy mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

XIII.11 Jako najkorzystniejsz± wybierze siê ofertê, która zdobêdzie najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów z wszystkich kryteriów ³±cznie, punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, je¶li to nie wystarczy do wskazania najkorzystniejszej oferty bêdzie siê zwiêkszaæ dok³adno¶æ o kolejne miejsca po przecinku. W przypadku, gdy oferty uzyskaj± identyczn± punktacjê we wszystkich kryteriach to do wyboru najkorzystniejszej zastosuje siê postanowienia ustawy pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie gwarancji i rêkojmi przynajmniej na 24 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca wykaza³ posiadanie do¶wiadczenia w postaci prawid³owego wykonania okresie 5 lat od opublikowania og³oszenia o niniejszym zamówieniu co najmniej stacji transformatorowej kontenerowej o mocy nie mniejszej ni¿ 0,6 kVA

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na etapie sk³adania ofert:
a) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 i 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
b) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt VII.5 SWZ (za³. 8 do SWZ -je¿eli dotyczy);
c) Dokument/y, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w którym widnieje wykonawca.
W przypadku podmiotów zagranicznych - patrz rozdzia³ VII.3.2.
Po wezwaniu:
VII.3.2 O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
VII.3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku podmiotów zagranicznych - patrz rozdzia³ VII.3.2.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Po wezwaniu:
Wykaz robót wykonanych w okresie 5 lat przed wszczêciem postêpowania (za³. nr 9 do SWZ), sk³adany w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego posiadane do¶wiadczenia. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody, ¿e roboty wskazane w wykazie zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wy³±cznie przypadku wykazywania równowa¿no¶ci oferowanych urz±dzeñ elementów i rozwi±zañ z opisanymi w za³. 1 do SWZ przedmiotowe ¶rodki dowodowe, tj.: Karty techniczne oferowanych urz±dzeñ elementów i rozwi±zañ, zawieraj±ce dane konstrukcyjne oraz specyfikacjê materia³ow± potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych urz±dzeñ z wymaganiami Specyfikacji Warunków Zamówienia (zgodnie z postanowieniami rozdzia³u IV.8 SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert±:
Obligatoryjnie:
1. Kalkulacja zamówienia zgodnie z przedmiarem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
Obligatoryjnie je¶li dotyczy :
2. Dokument/y, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
3. Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt VII.5 SWZ (za³. 8 do SWZ -je¿eli dotyczy).
4 . Orygina³ dokumentu wniesienia wadium w terminie- je¶li jest w innej formie ni¿ pieni±dz w postaci elektronicznej - patrz rozdzia³ 12 SWZ.
5. Za³±cznik nr 7 - Informacja dot. Wykonawcy, gdy wspólnie ubiega siê o uzyskanie zamówienia publicznego.

Nieobowi±zkowo :
6. Zaleca siê do³±czenie potwierdzenia wp³aty wadium w pieni±dzu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

XII. WADIUM.

XII.1 Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).

XII.2 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

XII.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).

XII.4 Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Soko³owie Ma³opolskim nr rachunku 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania RGZP.271.1.2023.GD”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

XII.5 Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie P.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Soko³ów Ma³opolski.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

XII.6 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 P.z.p. zostanie odrzucona.

XII.7 Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 P.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Na etapie sk³adania ofert:
VII.6 Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja)

VII.6.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.

VII.6.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

VII.6.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.

VII.6.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Na etapie podpisywania umowy:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy w sposób kompletny opisuje paragraf 14 wzoru umowy , zainteresowany powinien zapoznaæ siê z wzorem umowy, podaje siê skrót zapisów umowy, tj.:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga zgody obu Stron wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 455 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp, przy uwzglêdnieniu postanowieñ ust. 3.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o
przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub gdy oka¿e siê, ¿e niezbêdne jest uzyskanie dodatkowych uzgodnieñ i pozwoleñ budowalnych.
2) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku:
a) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiaj±cego,
zarz±dców terenu, gestorów sieci lub daj±cych siê im przypisaæ,
b) wyst±pienia nieodpowiednich warunków pogodowych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie
przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia takich okoliczno¶ci Wykonawca zobowi±zany
jest do udokumentowania Zamawiaj±cemu stanu pogody potwierdzonego przez Instytut
Meteorologii i Gospodarki Wodnej.
c) okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. „si³y wy¿szej”,
d) negatywnych skutków dzia³ania tzw. „si³y wy¿szej”, np. podtopienie budowy po ulewnych
deszczach, o ile skutki te nie wynikaj± z zaniedbañ Wykonawcy w zakresie zabezpieczenia
budowy,
e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê
przypisaæ Zamawiaj±cemu,
f) wykonania robót budowlanych zamiennych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej
i budowlanej,
g) wyst±pienia nieprzewidzianych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy:
− warunków geologicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególno¶ci wyst±pienia niewypa³ów i niewybuchów, konieczno¶ci wykonania wykopalisk archeologicznych, wystêpowania wysokiego poziomu wód gruntowych wykraczaj±cego ponad poziom okre¶lony
w dokumentacji;
− warunków geologicznych lub terenowych, w szczególno¶ci wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub ich elementów lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci;
h) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub ewentualnymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiaj±cego inwestycjami, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
i) wprowadzenia nieistotnych odstêpstw w ramach umowy wynikaj±cych z art. 36 a Prawa
budowlanego, Wykonawca nie bêdzie mia³ prawa do przed³u¿enia terminu zakoñczenia umowy ani dodatkowego wynagrodzenia, je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e przed³u¿enie terminu wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
3) czê¶ci zamówienia realizowanej przez Podwykonawcê, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika
z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
4) Podwykonawców, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o
przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego Podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych
w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego
zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
5) wszelkich zmian umowy, o ile konieczno¶æ ich wprowadzenia bêdzie wynika³a ze zmian
w obowi±zuj±cych przepisach prawa,
cd. we wzorze umowy (za³. 10 do SWZ) lub w uwagach koñcowych og³oszenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-02 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Uzupe³nienie pola dotycz±cego warunków zmiany umowy:

6) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wy³±cznie
w komparycji umowy, nowe dane teleadresowe mog± byæ pisemnie notyfikowane przez stronê, której one dotycz±, w odrêbnym o¶wiadczeniu, pisemnie tylko po¶wiadczonym przez drug± Stronê.
7) Dopuszcza siê zmiany umowy w odniesieniu do zakresu robót i dostaw je¶li konieczno¶æ lub zasadno¶æ zmian ujawni siê po podpisaniu umowy i nie bêdzie to sprzeczne z art. 455 ustawy pzp, mo¿e to dotyczyæ w szczególno¶ci zmian wynikaj±cych ze zmiany trasy, zmiany d³ugo¶ci przy³±czy, zmiany sposobu i materia³ów wykonania przy³±czy, zabezpieczeñ, z³±czy, zmiany lokalizacji stacji transformatorowej i jej gabarytów, zmiany ustaleñ dotycz±cych dostêpno¶ci terenu robót.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.