Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405201/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00419914/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kampania promująca ofertę turystyczną regionu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podkarpackie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Łukasza Cieplińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 860-67-79
1.5.8.) Numer faksu: (17) 850-17-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb024d34-bbc9-4bcd-ac98-a651a2f5a8fb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kampania promująca ofertę turystyczną regionu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb024d34-bbc9-4bcd-ac98-a651a2f5a8fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049101/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przeprowadzenie kampanii promocyjnej prezentującej walory turystyczne regionu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.1.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kampanii promującej ofertę turystyczną regionu poprzez kompleksowe działania promocyjne ukierunkowane na zwiększenie rozpoznawalności regionu jako atrakcyjnego celu podróży w sezonie jesiennym. Kampania ma na celu podkreślenie unikalnych atutów turystycznych województwa podkarpackiego, takich jak przyroda w jesiennej odsłonie, oferta kulinarna, wydarzenia kulturalne oraz możliwości aktywnego wypoczynku poza sezonem wysokim. Istotne jest zbudowanie emocjonalnego skojarzenia Podkarpacia z autentycznością, spokojem i jakością doświadczeń.
W ramach zamówienia przewiduje się:
opracowanie spójnej koncepcji kreatywnej kampanii, która stanowi integralną część oferty wykonawcy, produkcję materiałów promocyjnych, obejmujących m.in. treści tekstowe, grafiki, materiały wizualne i spoty reklamowe, realizację działań promocyjnych w różnych kanałach komunikacji, w tym m.in. kampanie display (DOOH), content marketing, reklama zewnętrzna (outdoor), reklama na taborze kolejowym i autobusowym.
Kampania ma mieć zasięg regionalny i ogólnopolski, ze szczególnym uwzględnieniem grup docelowych zainteresowanych turystyką krajoznawczą, rodzinną i weekendową. Kampania ma na celu budowanie emocjonalnych i pozytywnych skojarzeń z regionem Podkarpacia, jako miejscem autentycznym, spokojnym, oferującym wysoką jakość doświadczeń turystycznych.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euvic Media Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146922433
7.3.3) Ulica: Czerska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup licencji oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud w ilości 3 licencji
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych oraz biurety automatycznej
- Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i papieru biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie i Oddziałów Zamiejscowych
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2026r.
- Świadczenie usługi dostępu do platformy umożliwiającej centralne rozliczanie podatku VAT
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie, realizacja i bieżące prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków programu Interreg
- Warsztaty na rzecz podnoszenia wiedzy i świadomości o innowacyjności podmiotów DSI w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- "Rozwój Spółdzielni Energetycznej w Żabiej Woli" w ramach zadania "Utworzenie spółdzielni energetycznej w Gminie Żabia Wola wraz z zapewnieniem zdywersyfikowanego zaopatrzenia w energie"
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: "Mazowsze bez smogu"
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





