eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków-OsadaZakup samochodu 9 - osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu 9 – osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-315

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 84 68 38 156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f67ccad2-d0af-4cd6-9586-e9e4eeb5e66b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu 9 – osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67ccad2-d0af-4cd6-9586-e9e4eeb5e66b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017393/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Gmina Gorzków bez barier komunikacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398790

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego nowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych, z przystosowaniem do transportu jednej osoby na wózku inwalidzkim, spełniającego co najmniej warunki minimalne określone w Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Podstawowe dane przedmiotu zamówienia:
a) pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2024 lub 2025,
b) liczba miejsc: min. 9 w tym jedno miejsce do przewozu osoby na wózku inwalidzkim,
c) silnik o pojemności skokowej minimum 1994 cm³ o mocy minimum 140 KM,
d) pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
e) skrzynia biegów: manualna 6 biegowa lub automatyczna.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd spełniał wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
4. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru końcowego, tj.:
a) 36 miesięcy na powłokę lakierniczą,
b) 120 miesięcy na perforację nadwozia,
c) Mechaniczna: od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) – termin ten jest kryterium oceny ofert.
5. Pojazd będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
6. Pojazd musi być wyposażony w windę (platformę podnośnikową) do transportu jednej osoby na wózku inwalidzkim, zamontowaną w tylnej części pojazdu. Winda powinna mieć udźwig co najmniej 400 kg, być zasilana z instalacji pojazdu lub autonomicznie oraz umożliwiać obsługę przez jedną osobę. Urządzenie musi posiadać wymagane certyfikaty lub atesty oraz spełniać normę PN-EN 1756-2 lub równoważną.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący parametry produktu stanowi załącznik nr 8 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawianych pochodzących ze zwrotu, reklamacji, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254368,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254368,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254368,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITS System Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943037245

7.3.4) Miejscowość: Siechnice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254368,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.