Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360742/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynek nr 5/k.2817 m. Wędrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynek nr 5/k.2817 m. Wędrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451e7559-401c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont dachu budynek nr 5/k. 2817 m. Wędrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 60/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556179,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu budynek nr 5/k.2817 m. Wędrzyn
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
roboty rozbiórkowe (demontaż stolarki okiennej oraz okien włazowych dachowych, rozbiórka pokrycia dachu z dachówki , rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy st. ocynkowanej, demontaż przewodów odgromowych, wsporników dachowych i ściennych, wywiezienie i utylizacja),
roboty dekarskie (montaż foli dachowej zbrojonej, łat i kontrłat, pokrycia dachu dachówką ceramiczną w koronkę, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, ław kominiarskich, płotka przeciwśniegowego),
roboty stolarskie ( montaż stolarki okiennej oraz okien włazowych dachowych),
roboty elektryczne (montaż przewodów odgromowych, montaż złączy, montaż uziomów na ścianie, pomiary elektryczne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 do SWZ oraz przedmiarze robót – załącznik nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930756,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe TOMA Tomasz Patryk Jaskulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086
7.3.3) Ulica: Borowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia
- Usługa związana z konserwacją, usunięciem niesprawności i naprawa: Część 1 - cystern paliwowych Część 2 - stacji paliw tj.: zbiorników paliwowych
- Dostawę produktów leczniczych w podziale na cztery części
- Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Usługa szkolenia językowego z języka angielskiego dla 17BZ na rok 2025/2026
- Usługę przeglądu, konserwacji, napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymianę instalacji elektrycznej, oświetleniowej, alarmowej i monitoringu w Przedszkolu w Gardei".
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Wymiana części oświetlenia miejskiego na energooszczędne w Polanicy-Zdroju
- Poprawa funkcjonowania gospodarki wodno- ściekowej poza obszarem aglomeracji w Gminie Kock - wykonanie robót budowlanych
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Konwaliowej w miejscowości Sobienki
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.