eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › "Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970361280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 36

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 455 82 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swz@pumgubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Inne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46364e80-601f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.pumgubin.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
epuap:/PUMGUBIN36/skrzynka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu:
/PUMGUBIN36/skrzynka
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP).
7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: swz@pumgubin.pl
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
swz@pumgubin.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielanych odpowiedzi jako
obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
11. Zamawiający do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami upoważnił nw. osoby:
Malwina Jędrzejek tel. 68 455 8270, Zbigniew Białkowski tel. 68 455 82 76.
12. Godziny pracy PUM Sp. z o.o. w Gubinie (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy):
od godz. 7:00 do godz. 15:00
13. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający
zobowiązany jest udzielić wyjaśnień na zasadach i w terminach określonych w art. 284 ustawy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych będzie.
Kontakt pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z o.o., ul. Śląska 36, 66-620 Gubin, nr
tel. 68 455 82 82, mail: pum@pumgubin.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo z nią
kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym
związanych. Kontakt pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z o.o., ul. Śląska 36, 66-
620 Gubin, nr tel. 68 455 82 82, mail: pum@pumgubin.pl
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
b) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie
może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
c) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych
1. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co
do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych
przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dostęp do danych zostanie ograniczony.
Ponadto odbiorcą danych mogą być podmioty z którymi Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z
o.o. w Gubinie zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w
zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją wyłącznie w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
3. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
związanym z przeprowadzeniem postępowania publicznego;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00
– 193 Warszawa; tel. 22 860 70 86).
4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu o
udzielnie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/N/7/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot (nazwa) zamówienia: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących
od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z
innych miejsc i terenów”

4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje realizację zamówień polegających na powtórzeniu podobnych
usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zakres zmówienia nie przekroczy 5% wartości
zamówienia podstawowego i polegać będzie na wykonaniu podobnych usług objętych zamówieniem
podstawowym. Zamawiający udzieli zamówienia pod warunkiem zaistnienia potrzeby po stronie
Zamawiającego oraz pod warunkiem zapewnienia środków finansowych na ten cel oraz po
przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – znaczenie 60 %
Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – znaczenie 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp ustawy.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że:
a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów
wydawane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.
(t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699),
b) instalacja do przetwarzania odpadów posiada status instalacji komunalnej, zgodnie z Ustawą
z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021r. poz. 1973 z póź. zm.).
Potwierdzeniem może być w szczególności odpowiedni akt prawa miejscowego wskazujący
instalację do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz instalację do składowania
odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych
odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych
do składowania, jako instalację komunalną (status komunalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych dla instalacji MBP, kompostowni, składowiska odpadów innych niż obojętne i
niebezpieczne) c) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14
grudnia 2012 r. w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport odpadów, w zakresie
frakcji, których transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych
dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym
okresie, wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi polegające na zagospodarowaniu odpadów komunalnych, wykonywanej w sposób ciągły, o
łącznej masie odpadów komunalnych co najmniej 1 000 Mg/rok, że usługi te zostały wykonane
lub są wykonywane należycie oraz, że dysponuje bazą magazynową wyposażoną w urządzenia
do selektywnego gromadzenia odpadów. W przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń
ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotąd części zagospodarował odpady
komunalne o łącznej masie co najmniej 1 000 Mg/rok. Ocena spełnienia warunku nastąpi według
formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy „Wykaz świadczonych
usług” (Załącznik Nr 3 do SWZ) oraz dokumentów załączonych do „Wykazu świadczonych
usług).
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych
dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia w wysokości minimum: 300 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu
stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na
ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych
podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny
potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia. b) Dokumenty od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów: w celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu
umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący
Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda
dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego
podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Składane na wezwanie Zamawiającego:
a)aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, wydane
przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022
r. poz. 699 ze zm.); b) aktualnej informacji o statusie instalacji do przetwarzania odpadów, jako
instalacji komunalnej; c)wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14
grudnia 2012 r. w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport odpadów, w zakresie
frakcji, których transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. d)dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
e)wykazu świadczonych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu
porządku i czystości w gminach oraz ustawy o odpadach, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty; dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f)informację o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę,
w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.2 Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:
a) spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie
zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane
„konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.
4.3 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4.4 Każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w Rozdziale X pkt 1 i 2 SWZ. W
zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, by przy
ich ocenie wspólnie spełniali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie określonym w art. 273 ust. 1 ustawy. wystarczającym jest, jeśli jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże
spełnienie określonego warunku, powyższe oznacza, że warunek spełnia w całości konsorcjum
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę
oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są Istotna zmiana postanowień
zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności i wymaga
akceptacji każdej ze Stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.