Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00389855/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00390024/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Lesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370447674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134696291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kplesko@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-lesko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1300390-8c7d-4dbf-9d16-c02627d56e851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Straż Pożarna - ochrona przeciwpożarowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa Straż Pożarna - ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1300390-8c7d-4dbf-9d16-c02627d56e85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00389055/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów.”.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34114400-3 – Minibusy, 34114000-9 - Pojazdy specjalne.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Samochód zaoferowany przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy/om, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tego/tych podwykonawcy/ów.
8. Realizacja zamówienia nastąpi na zasadach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
9. Na dostarczony pojazd (mikrobus) oraz wyposażenie dodatkowe pojazdu Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty spisanego protokołu odbioru końcowego.
Uwaga: dodatkowy okres gwarancji na dostarczony pojazd oraz wyposażenie stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404225,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIBMOT" BIK - SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8170007382
7.3.3) Ulica: Drzewieckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIBMOT" BIK - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIBMOT" BIK - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI LESKO
- Zabezpieczenie podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
- Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Lesku
- Kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej"
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu 9 osób oraz stacji ładującej typu WallBox
- Dostawa trzech samochodów osobowych
- "Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych, mieszkańców gminy Wiśniew"
- "Zakup samochodu "microbus" 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim"
- "Bus dla Gminy Czerniejewo". Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach obszaru D "Program wyrównywania różnic między regionami III"
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.