eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Dąbrówka › Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka: Część 1 - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka: Część 1 – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598212643

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22b9c00b-432a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka: Część 1 – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b9c00b-432a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010424/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszcowych na ternie gminy Czarna Dąbrówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2603927,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej oraz budowa zbiorników retencyjnych wód deszczowych na terenie gminy Czarna Dąbrówka: Część 1
2) Zakres przedmiotu zamówienia rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach Rokity i Rokiciny oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kleszczyniec obejmuje w szczególności:
a) Budowę sieci wodociągowej (w formule zaprojektuj i wybuduj) w miejscowości Rokity (dz. nr 408, 380/1, 133/1, 386/2, obręb Rokity) o długości ok. 1154 m oraz przebudowa sieci wodociągowej relacji Rokity – Rokiciny (dz. nr 529, 339, 375, obręb Rokity, dz. nr 192/6, 181/1, 192, 194, 190, obręb Rokiciny) na ok. 4448 m. W zakres przedsięwzięcia wchodzi także kompleksowa przebudowa układu hydraulicznego istniejącej hydroforni, która obejmuje:
- montaż zbiornika wody pitnej o pojemności 100 m3 wraz z oprzyrządowaniem i włączeniem w układ hydrauliczny,
- wymiana filtrów ciśnieniowych (Zamawiający w ramach zamówienia dostarczy Wykonawcy cztery filtry ciśnieniowe o pojemności pojedynczego filtra 1,5 m3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy odpowiednio dobrane złoża filtracyjne w celu osiągnięcia wymaganych parametrów wody),
- wykonanie instalacji automatycznego płukania filtrów ciśnieniowych,
- montaż pompowni w budynku hydroforni,
- budowa nowego ujęcia wody (ujęcie Sw 2/79 należy traktować jako ujęcie rezerwowe).
Rozbiór wody z SUW w 2022 r.: Qśrd = 140,05 m3/d, Qmaxd=224,08 m3/d.
Projektując przebudowę układu hydraulicznego istniejącej hydroforni należy uwzględnić aktualne warunki, dostosowanie sieci do celów przeciwpożarowych oraz możliwość przyłączenia nowych odbiorców do sieci wodociągowej.
W ramach modernizacji hydroforni w Rokitach należy wykonać również odświeżenie budynku hydroforni tzn. uzupełnienie ubytków w ścianach wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, uzupełnienie ubytków w elewacji, wykończenie wewnątrz budynku powierzchni z płytek ceramicznych, remont pokrycia dachowego.
Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na:
- wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu (w zależności od rodzaju wymaganego prawem dokumentu), wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii w tym decyzji środowiskowych niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego.
- wykonanie robót budowlanych (na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej), geodezyjne wytyczenie zakresu inwestycji, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, przeprowadzenia wszystkich prób i badań związanych z przedmiotem zamówienia oraz przygotowanie dokumentacji odbiorowej, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania sieci bez sprzeciwu.
- wykonanie robót technologicznych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji technologicznej niewymagającej pozwolenia na budowę ani zgłoszenia, po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i inspektora nadzoru.
b) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (w formie zaprojektuj i wybuduj) w miejscowości Kleszczyniec, gmina Czarna Dąbrówka, powiat Bytów, woj. Pomorskie. Inwestycja swym zasięgiem obejmuje nieruchomości o nr ewid. 264/1, 189/7, obręb Kleszczyniec. W zakres inwestycji wchodzi zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wykonanej z rur i kształtek PCVØ200 SN8. Długość projektowanej infrastruktury w wyniesie ok. 229 m.
Zamówienie obejmuje:
- sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji w tym decyzji środowiskowych (o ile jest wymagana),
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie robót budowlanych (na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej),
- przeprowadzenie prób i badań,
- przygotowanie dokumentacji odbiorowej.
Planowany przebieg trasy i lokalizacji nowej infrastruktury przedstawiony w załączniku nr 9 - Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz w niniejszej Specyfikacji Warunków Zmówienia na charakter koncepcji. Dopuszcza się możliwość prowadzenia sieci trasą alternatywną w nieruchomościach, które nie zostały ujęte w dokumentach co może wiązać się ze zmianą długości tras oraz numerów działek wskazanych w załącznikach i opisie przedmiotu zamówienia, jednakże bez zmiany ceny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 - Program Funkcjonalno - Użytkowy (zwane dalej: PFU) na który składają się: PFU - Rozbudowa infrastruktury wodociągowej w miejscowościach Rokity i Rokiciny, Gmina Czarna Dąbrówka, PFU - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kleszczyniec,
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z PFU, SWZ.
5) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682 z zm.), ustawą z dnia 11 września 2019 r. ustawy PZP i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1360 ze zm.).
6) Zadanie dofinansowane jest w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
7) Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni niezbędne warunki dla osób ze szczególnymi potrzebami o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 2240).
8) Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie terenu objętego pracami do możliwości realizacji prac budowlanych i zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót.
9) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w czasie trwania prac objętych niniejszym zamówieniem bezpieczeństwo i ochronę zdrowia dla pracowników własnych oraz pozostałych osób przebywających na terenie budowy.
10) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego wygrodzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy ze szczególną starannością.
11) Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:
11.1. ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego,
11.2. nadzoru nad bhp,
11.3. ustalania i utrzymywania porządku,
11.4. odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia,
11.5. dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej).
12) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych w wyniku prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę.
13) W przypadku wystąpienia elementów z demontażu należy je złożyć w miejscu uzgodnionym lub wskazanym przez Zamawiającego, stanowią one własność Zamawiającego.
14) Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i wcześniej zaakceptowanych przez zamawiającego.
15) Jeżeli SWZ lub PFU wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie ustawą PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne polegające na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej.
16) Wszelkie wskazane w dokumentach niniejszego zamówienia marki, znaki towarowe, normy pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
17) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej pełen zakres ryzyk związanych z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy
18) Termin gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy (licząc od daty prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego) i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
19) Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3993021,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5985836,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3993021,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Drewa-Hydroinstal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220536285

7.3.3) Ulica: Chłopska 20

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3993021,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.