Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317627/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9186671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2bd9db-0df7-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa urządzeń sieciowych w ramach I Wyposażenia CBZC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/22/24/ET
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: dostawa przełączników sieciowych wraz z ukompletowaniem (switch)1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ (odpowiednio do części).
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
5. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (odpowiednio do części).
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1-1.3. do SWZ (odpowiednio do części).
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w terminie określonym w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio do części).
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za transport dostawy oraz jej ubezpieczenie od wszelkich ryzyk.
10. Dostawa obejmuje wniesienie sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego miejsc. Towar niewniesiony uważa się za niedostarczony.
11. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia realizacji umowy w wysokości nie mniejszej niż 80% wartości umowy brutto, o której mowa w § 7ust. 1 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
12. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2.1.-2.3 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 293072,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: dostawa urządzenia NG firewall1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ (odpowiednio do części).
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
5. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (odpowiednio do części).
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1-1.3. do SWZ (odpowiednio do części).
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w terminie określonym w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio do części).
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za transport dostawy oraz jej ubezpieczenie od wszelkich ryzyk.
10. Dostawa obejmuje wniesienie sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego miejsc. Towar niewniesiony uważa się za niedostarczony.
11. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia realizacji umowy w wysokości nie mniejszej niż 80% wartości umowy brutto, o której mowa w § 7ust. 1 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
12. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2.1.-2.3 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 209712,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: dostawa punktów dostępowych1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ (odpowiednio do części).
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
5. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (odpowiednio do części).
6. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1-1.3. do SWZ (odpowiednio do części).
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w terminie określonym w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio do części).
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za transport dostawy oraz jej ubezpieczenie od wszelkich ryzyk.
10. Dostawa obejmuje wniesienie sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego miejsc. Towar niewniesiony uważa się za niedostarczony.
11. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia realizacji umowy w wysokości nie mniejszej niż 80% wartości umowy brutto, o której mowa w § 7ust. 1 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
12. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2.1.-2.3 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 17493,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307377,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307377,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Communications Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-34-154
7.3.3) Ulica: SWOBODNA 12
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-391
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307377,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrity Partners Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272620067
7.3.3) Ulica: Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15010,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15010,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Communications Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-34-154
7.3.3) Ulica: Swobodna 12
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-391
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa i montaż klastra dwóch serwerów z macierzą dyskową wraz z usługą instalacyjną w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w UG Sierakowice.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.