Ogłoszenie z dnia 2022-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419323/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00423966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony w Sądach funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Jagiellońskie 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@bydgoszcz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bydgoszcz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16318a70-5840-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
orzecznictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony w Sądach funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16318a70-5840-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087526/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Świadczenie usługi ochrony w roku 2023 w Sądach funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419323/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-273-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - świadczenie usługi ochrony w Sądzie Rejonowym w Tucholi.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 390000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - świadczenie usługi ochrony w Sądzie Rejonowym w Mogilnie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 375000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - świadczenie usługi ochrony w Sądzie Rejonowym w SzubinieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 380000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - świadczenie usługi ochrony w Sądzie Rejonowym w Żninie.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 370000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta polega na rozbieżności pomiędzy zapisami w części 19 pkt. 7 ppkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zapisami w Formularzu oferty. Rozbieżność ta uniemożliwia dokonania oceny ofert i przyznanie punktacji w kryterium ,,deklarowana ilość kontroli fizycznych” ofertom, w których Wykonawca zadeklarował ilość kontroli fizycznych „częściej niż 4 razy w miesiącu”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta polega na rozbieżności pomiędzy zapisami w części 19 pkt. 7 ppkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zapisami w Formularzu oferty. Rozbieżność ta uniemożliwia dokonania oceny ofert i przyznanie punktacji w kryterium ,,deklarowana ilość kontroli fizycznych” ofertom, w których Wykonawca zadeklarował ilość kontroli fizycznych „częściej niż 4 razy w miesiącu”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta polega na rozbieżności pomiędzy zapisami w części 19 pkt. 7 ppkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zapisami w Formularzu oferty. Rozbieżność ta uniemożliwia dokonania oceny ofert i przyznanie punktacji w kryterium ,,deklarowana ilość kontroli fizycznych” ofertom, w których Wykonawca zadeklarował ilość kontroli fizycznych „częściej niż 4 razy w miesiącu”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta polega na rozbieżności pomiędzy zapisami w części 19 pkt. 7 ppkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zapisami w Formularzu oferty. Rozbieżność ta uniemożliwia dokonania oceny ofert i przyznanie punktacji w kryterium ,,deklarowana ilość kontroli fizycznych” ofertom, w których Wykonawca zadeklarował ilość kontroli fizycznych „częściej niż 4 razy w miesiącu”.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 7 zadań
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.