eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłowaczówSPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY GŁOWACZÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY GŁOWACZÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głowaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Głowaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486231075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

glowaczow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY GŁOWACZÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f7e46c-337e-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035967/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Głowaczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Głowaczów
2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie planu w granicach administracyjnych Gminy Głowaczów której powierzchnia wynosi 185,85 km2,
1) Zakres zamówienia obejmuje wyszczególnione poniżej czynności:
a) Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu Gminy Głowaczów,
b) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania Planu Ogólnego, zgodnie z przepisami zwartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2021 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024r. poz. 54),
c) Przygotowania projektów ogłoszeń, korespondencji, wykazów wniosków i wykazów uwag oraz innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
d) Udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 ww. ustawy oraz art.13j, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j, i 8k tej ustawy,
e) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisku (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
f) Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Głowaczów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie art. 13a ust. 4, art. 13b, 13c, 13d,13e, 13f, 13g i 13m oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, wraz z uzasadnieniem planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy,
g) Opracowanie danych przestrzennych do Planu Ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
h) Skompletowanie dokumentacji formalno – prawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego Gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023r. poz. 2758).
2) Forma opracowania:
a) Planu Ogólnego Gminy Głowaczów – w wersji elektronicznej oraz w postaci danych przestrzennych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
b) uzasadnienie do ww. planu – w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc, oraz w postaci elektronicznej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych, w skali nie mniejszej niż 1:25000, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
c) opracowanie ekofizjograficzne i prognoza oddziaływania na środowisko przyrodnicze – po 2 egzemplarze w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc.;
d) inwentaryzacja urbanistyczna – 1 egzemplarz w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc.
3. Przedmiot zamówienia wg CPV:
71410000 – 5 Usługi planowania przestrzennego
71400000 – 2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu.

4. Podwykonawstwo:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części
zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom oraz podał (o ile jest to mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) podwykonawców
(wg załączonego wzoru formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ).
4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za
należyte wykonanie zamówienia.

5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy na cały zakres zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEKPROJEKT Gabiel Ferliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261783571

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 50/5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-265

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.