eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ¦wiadczenie us³ugi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie (...)



Og³oszenie z dnia 2022-11-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Narodowe w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-117

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mnwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4b1c66ba-673a-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00447365

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00186967/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, dozoru ekspozycji muzealnych w Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddzia³ach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
(e mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mnwl.pl ), z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym.
4. Za termin przekazania oferty przyjmuje siê termin jej przekazania na ePUAP. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê termin ich przekazania na ePUAP lub przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wskazany w SWZ.
5. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.
7. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (dz.U. UE 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Narodowego w Lublinie.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –e-mail: iod@mnwl.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: ¦wiadczenie us³ugi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Oddziale Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej - budynek przy Placu Litewskim 3 w Lublinie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92522200-8 - Us³ugi ochrony budynków historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania, w zale¿no¶ci od potrzeb, z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Pzp.
W czê¶ci 1 podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje us³ugi opisane w za³. nr 1a w wymiarze 6 000 roboczogodzin. Realizacja prawa opcji bêdzie polega³a na zwiêkszeniu przewidywanych w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia ilo¶ci zamawianych us³ug. Zakres us³ugi przewidziany prawem opcji bêdzie polega³ na ¶wiadczeniu us³ugi dozoru w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie dodatkowego dozoru tak¿e w wybrane robocze dni tygodnia lub we wskazanym okresie (poniedzia³ek – pi±tek w godzinach 7:30-15:30) w ilo¶ci maksymalnie 1 000 roboczogodzin w ca³ym okresie obowi±zywania umowy, w miarê potrzeb Zamawiaj±cego wg zamówienia w formie pisemnej zg³aszanej najpó¼niej na 3 dni przed rozpoczêciem jej realizacji.
Liczbê godzin, o której mowa powy¿ej, nale¿y uwzglêdniæ przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji w okresie nie przekraczaj±cym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawk± za jedn± roboczogodzinê objêt± opcj± tak± sam± jak w ofercie. Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do w³asnego zapotrzebowania. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej czê¶ci zamówienia jest wy³±cznym uprawnieniem Zamawiaj±cego.
W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: ¦wiadczenie us³ugi dozoru ekspozycji muzealnych i bie¿±ce utrzymanie sal ekspozycyjnych w czysto¶ci w siedzibie g³ównej Muzeum Narodowego
w Lublinie i jego Oddzia³ach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania, w zale¿no¶ci od potrzeb, z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Pzp.
W czê¶ci 2 podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje us³ugi opisane w za³. nr 1b w wymiarze 20 000 roboczogodzin. Realizacja prawa opcji bêdzie polega³a na zwiêkszeniu przewidywanych w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia ilo¶ci zamawianych us³ug.
Zakres us³ugi przewidziany prawem opcji bêdzie polega³ na ¶wiadczeniu us³ugi dozoru przez opiekunów ekspozycji w siedzibie g³ównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddzia³ach w zakresie dozorowania ekspozycji muzealnych i bie¿±cego utrzymania sal ekspozycyjnych w wybrane dni lub we wskazanym okresie, o dodatkowe osoby w ilo¶ci maksymalnie 20 000 roboczogodzin w ca³ym okresie obowi±zywania umowy, w miarê potrzeb Zamawiaj±cego wg zamówienia w formie pisemnej zg³aszanej najpó¼niej na 3 dni przed rozpoczêciem jej realizacji.
Liczbê godzin, o której mowa powy¿ej, nale¿y uwzglêdniæ przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji w okresie nie przekraczaj±cym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawk± za jedn± roboczogodzinê objêt± opcj± tak± sam± jak w ofercie. Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do w³asnego zapotrzebowania. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej czê¶ci zamówienia jest wy³±cznym uprawnieniem Zamawiaj±cego.
W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±­ce:
1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrêbnych przepisów. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wy­konawcê warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga:
a) w zakresie czê¶ci 1 – posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
b) w zakresie czê¶ci 2 – posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga:
a) w zakresie czê¶ci 1: wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób ci±g³y przez co najmniej 12 miesiêcy co najmniej dwóch (2) us³ug polegaj±cych na dozorze obiektów u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci ka¿dej us³ugi nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³ brutto.
Uwaga! Przez dwie us³ugi Zamawiaj±cy rozumie us³ugi ¶wiadczone w ramach dwóch odrêbnych umów.
Uwaga! W przypadku us³ug bêd±cych jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê jedynie warto¶ci us³ug wykonanych do dnia sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek by³ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz us³ug (wg za³. nr 5a) dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walucie innej ni¿ PLN, Wykonawca powinien przeliczyæ na PLN wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cy dokona przeliczenia na PLN wg ¶redniego kursu walut NBP na dzieñ, w którym opublikowano og³oszenie o niniejszym zamówieniu.
b) w zakresie czê¶ci 2:
- wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób ci±g³y przez co najmniej 12 miesiêcy co najmniej dwóch (2) us³ug polegaj±cych na bezpo¶rednim dozorze ekspozycji sal wystawowych w instytucjach kultury w godzinach otwarcia dla zwiedzaj±cych, o warto¶ci ka¿dej us³ugi nie mniejszej ni¿ 800 000 z³ brutto.
Przez us³ugê dozoru Zamawiaj±cy rozumie pilnowanie wystaw i eksponatów, sprz±tanie wystaw oraz zapewnienie porz±dku i sprawno¶ci ruchu zwiedzaj±cych.
Uwaga! Przez dwie us³ugi Zamawiaj±cy rozumie us³ugi ¶wiadczone w ramach dwóch odrêbnych umów.
Uwaga! W przypadku us³ug bêd±cych jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê jedynie warto¶ci us³ug wykonanych do dnia sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek by³ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz us³ug (wg za³. nr 5b) dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walucie innej ni¿ PLN, Wykonawca powinien przeliczyæ na PLN wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcê Zamawiaj±cy dokona przeliczenia na PLN wg ¶redniego kursu walut NBP na dzieñ, w którym opublikowano og³oszenie o niniejszym zamówieniu.
- dysponowania osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiedni poziomie jako¶ci:
a) co najmniej 5 osobami posiadaj±cymi co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie na stanowisku dozoru ekspozycji w Muzeum, posiadaj±cym znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
b) co najmniej 5 osobami posiadaj±cymi za¶wiadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu obs³ugi klienta instytucji kultury. Za¶wiadczenie ma potwierdzaæ odbycie szkolenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników/personelu instytucji kultury maj±cych bezpo¶redni kontakt z odwiedzaj±cymi (klientami).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienie albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie powinno byæ z³o¿one wspólnie przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 11 wzoru umowy:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wy³±cznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 4 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana terminów realizacji us³ugi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresu czasowego w jakim realizacja us³ugi nie by³a mo¿liwa,
3) zmiana terminów realizacji zamówienia w zwi±zku z zaistnieniem po zawarciu Umowy si³y wy¿szej przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci nie da³o siê zapobiec lub zniweczyæ jego skutków.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

A. Pe³na nazwa zamówienia:
¦wiadczenie us³ugi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Oddziale Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, dozoru ekspozycji muzealnych i bie¿±ce utrzymanie sal ekspozycyjnych w czysto¶ci w siedzibie g³ównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddzia³ach.
B. Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia:
1) Wype³niony i podpisany Formularz oferty (wg za³. nr 4) - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± oraz informacjê o czê¶ci za mówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W informacji nale¿y podaæ równie¿ nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostan± powierzone do wykonania czê¶ci zamówienia (o ile s± ju¿ znani na etapie sk³adania ofert).
2) O¶wiadczenia wymagane w pkt. 9.1. SWZ.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest SWZ) wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).
4) Informacja dot. powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug w trybie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp.
5) W przypadku sk³adania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania siê o zamówienie publiczne) do oferty nale¿y do³±czyæ (dotyczy tak¿e wspólników spó³ki cywilnej):
5.1) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.2).
6) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy/Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji:
6.1) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienia dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.
6.2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienie dotycz±ce pe³nomocnictwa okre¶lone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje siê odpowiednio.
C. Termin wykonania zamówienia:
czê¶æ 1 – 12 miesiêcy tj. od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
czê¶æ 2 – 12 miesiêcy tj. od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.