eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania pn.: Zakup niezbędnych materiałów budowlanych i wyposażenia na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Kutnowskiego Szpitala Samorządowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania pn.: Zakup niezbędnych materiałów budowlanych i wyposażenia na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Kutnowskiego Szpitala Samorządowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/816027

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania pn.: Zakup niezbędnych materiałów budowlanych i wyposażenia na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Kutnowskiego Szpitala Samorządowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c3893d-4e3c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166551,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Bateria natryskowa z natryskiem przesuwanym śr.15 mm -szt.3
2. Bateria umywalkowa i zlewozmywakowa ścienna mosiężna standardowa śr.15 mm - szt.21
3. Bateria wannowa ścienna śr.15 mm-szt. 1
4. Benzyna do ekstrakcji w opakowaniach - dm3 6
5. Cegła budowlana pełna -szt.523
6. Cement portlandzki zwykły bez dodatków "35"-kg105
7. Drzwi medyczne do pomieszczeń mokrych-szt.9
8. Drzwi medyczne pełne szt. -12
9. Drzwi medyczne przeszklone - szt. -2
10. Drzwi stalowe pełne rozwierane -szt. 1
11.Farba emulsyjna dm3-65
12. Farba emulsyjna dm3-90
13. Farba olejna do gruntowania -dm3 70
14. Farba olejna nawierzchniowa-dm3 55
15. Gips szpachlowy na podłożach gipsowych-kg 1460
16. Gips szpachlowy na różnych podłożach-kg2550
17. Grzejniki 10-członowy - szt. 1
18. Konstrukcja nośna -m2 69
19. Korki z obrzeżem z żeliwa ciągliwego ocynkowane śr.15 mm - szt.22
20. Kotwy stalowe-szt. 254
21. Kratki wentylacyjne z blachy stalowej z żaluzją surowe 14x14 cm-szt. 15
22. Miski ustępowe porcelanowe-szt. 5
23. Narożniki aluminiowe -szt. 29
24. Papier ścierny-ark. 12
25. Pianka poliuretanowa-szt. 20
26. Piasek do zapraw-op. 25
27. Piktogram dwustronny -szt. 1
28. Piktogram jednostronny -szt. 1
29. Płytki ścienne-m2 250
30. Pokost syntetyczny-dm3 80
31. Preparat gruntujący -dm3 630
32. Przewody instalacji alarmowej HDGs 3x1-m 18
33. Przewody instalacji czujnikowej YNTKSYekw -m 200
34. Rozcieńczalnik-dm3 30
35. Rury z polipropylenu o śr. Zewnętrznej 20 mm-szt. 9
36. Trapez fi 75 Żeliwo / PCV-szt. 4
37. Rura kanalizacyjna fi 75 PCV -szt. 9
38. Trapez fi 110 żeliwo / PVC-szt. 3
39. Rura kanalizacyjna fi 110 PVC dł. 1 m-szt. 4
40. Uchwyt stalowy na rurę fi 110 PVC. -szt. 4
41. Uchwyt stalowy na rurę fi 75 PVC. -szt. 7
42. Sucha zaprawa szpachlowa-kg 210
43. Syfon zlewozmywakowy pojedynczy z tworzywa sztucznego-szt. 3
44. Syfon umywalkowy z tworzywa sztucznego-szt. 19
45. Szafka hydrantowa wnękowa z blachy stalowej z wyposażeniem w hydrant DN 25 i wąż półsztywny 25 mm-szt. 1
46. Sznur konopny smołowany- kg 0,5
47. Uchwyt do słuchawki prysznicowej-szt. 2
48. Uchwyty do rurociągów metalowe o śr. zewnętrznej 20 mm. -szt. 12
49. Umywalki porcelanowe-szt. 19
50. Wapno suchogaszone-t 0,04
51. Wąż w oplocie stalowym-szt. 5
52. Wentylator ścienny-szt. 6
53. Wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm - z syfonem suchym -szt. 6
54. Zaprawa cementowa m. 80-op. 20
55. Zaprawa cementowo-wapienna M 2-op. 36
56. Zaprawa cementowo-wapienna m 50-op. 20
57. Zaprawa cementowo-wapienna M 7-op. 20
58. Zaprawa do spoinowania-sucha mieszanka-kg 45
59. Zaprawa klejąca (sucha mieszanka)-kg 670
60. Zaprawa wapienna M 0.6-op. 20
61. Zawory wodne czerpalne mosiężne o śr. nominalnej 15 mm (zawór czerpalny ½ z wyjściem ½.) -szt. 5
62. Zawory wodne czerpalne ze złączką do węża o śr. 15-20 mm-szt. 2
63. Zlewozmywaki blaszane dwukomorowe ze stali kwasoodpornej-szt. 1
64. Zlewy ze stali kwasowej -szt. 2
65. Złączka do grzejnika mosięż. Fi 10mm -szt. 3
66. Wsporniki prętowe szt.-2
67. Uszczelki wytłaczane o profilach rozwiniętych do szyb. -m 11
68.Płyty dekoracyjne w włókien mineralnych -szt. 70
69. Szyby zespolone, typ FLOAT- m2 2,2

4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186784,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208283,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186784,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe „SEA” Paweł Bronikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 774-000-09-57

7.3.3) Ulica: Norbertańska

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186784,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji dla poz. 7-9 w terminie do 45 dni od dnia ostatecznych uzgodnień z Zamawiającym, potwierdzonych na piśmie protokołem uzgodnień podpisanym przez Strony, z datą początkową biegu terminu dostawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.