Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405492/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
- 2025/BZP 00414528/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup samochodu 7-osobowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W SAMOSTRZELU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smostrzel 9
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 385 08 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspsamostrzel.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsamostrzel.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c87e1ca2-8f16-4808-9d83-b59da6f9d5091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup samochodu 7-osobowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87e1ca2-8f16-4808-9d83-b59da6f9d509
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109586/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup samochodu 7-osobowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.261.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221631,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2025 na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Samostrzelu.
2) Samochód przeznaczony dla 7 osób o napędzie hybrydowym (silnik elektryczny oraz silnik benzynowy).
3) Auto musi spełniać aktualne wymagania dotyczące emisji hałasu i czystości spalin podane w normie Euro VI.
4) Oferowany samochód musi spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
5) Oferowany samochód musi bezwzględnie posiadać aktualne Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu wraz z załącznikami wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz innych przedmiotów wyposażenia lub części. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pojazdem odpisu świadectwa homologacyjnego wraz z załącznikami. (Zamawiający dopuszcza dostarczenie zamiast odpisu świadectwa homologacji Świadectwa Zgodności WE typu pojazdu/EC Certficate of Conformity).
6) W przypadku gdyby na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów odmówiono rejestracji i dopuszczenia samochodu do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem samochodu do obowiązujących norm i wymagań ponosi Wykonawca.
7) Dla oferowanego samochodu Wykonawca musi zagwarantować dostęp do w pełni autoryzowanej stacji serwisowej producenta samochodu, znajdującej się w województwie kujawsko-pomorskim lub wielkopolskim.
8) Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia był nowy, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
9) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
- instrukcje obsługi, wyposażenia i konserwacji w języku polskim,
- kartę gwarancyjną pojazdu,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym na obszarze województwa wielkopolskiego lub kujawsko-pomorskiego,
- dwa komplety kluczyków,
- wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego,
- niezbędną dokumentację techniczną, w tym między innymi książkę pojazdu, świadectwo homologacji samochodu,
- aktualne badanie techniczne,
- komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu.
10) Wymagania dotyczące gwarancji – minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag do 150.000 km.
11) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady, niezależenie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
13) Samochód musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego.
14) Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt.
15) Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy.
Opis wymaganych minimalnych parametrów technicznych znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLICHTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882381336
7.3.3) Ulica: Gdańska
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLICHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PLICHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





