eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › USŁUGI CATERINGOWE I HOTELARSKIE W RAMACH PROJEKTU "EKONOMY I PRACA - TO SIĘ OPŁACA"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI CATERINGOWE I HOTELARSKIE W RAMACH PROJEKTU „EKONOMY I PRACA – TO SIĘ OPŁACA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I MUNDUROWYCH IM. GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA W CHEŁMIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse3lo.chelm@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ekonomy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e3252de8-7acf-4f01-b445-a9f13edb0696

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI CATERINGOWE I HOTELARSKIE W RAMACH PROJEKTU „EKONOMY I PRACA – TO SIĘ OPŁACA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b4a77a5-53e2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje; Działanie 12.4: Kształcenie zawodowe, nr umowy o dofinansowanie: RPLU.12.04.00-06-0038/19-00, tytuł projektu Ekonomy i praca – to się opłaca

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271a/2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi hotelarskie i cateringowe podczas dwóch 7-dniowych obozów naukowych w Akademii Sztuki Wojennej Rembertów (każdy obóz organizowany jest dla 45 uczestników Projektu, łącznie 90 uczestników Projektu), obejmujące:
a. nocleg ze śniadaniem dla 45 osób x 6 nocy x 2 edycje,
b. obiad i przerwa kawowa podczas obozu naukowego dla 45 osób x 7 dni x 2 edycje,
c. kolacja podczas obozu naukowego dla 45 osób x 6 dni x 2 edycje.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 113890,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi cateringowe podczas szkoleń odbywających się w ZSEiM w Chełmie:
a. catering podczas szkoleń (przerwa kawowa i obiad) – sztuki walki, spadochron itd.; szkolenie 5-dniowe, łącznie 220 osób (1100 osobodni),
b. wyżywienie podczas warsztatów (przerwa kawowa i obiad) dla 75 osób x 3 edycje, łącznie 225 osób,
c. catering podczas szkolenia Transversal skills (przerwa kawowa i obiad); szkolenie 5-dniowe, łącznie 120 osób (600 osobodni),
d. catering (przerwa kawowa i obiad) na dodatkowych zajęciach specjalistycznych; szkolenie 7-dniowe, łącznie 120 osób (840 osobodni).
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 104608,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty dla tej Części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty dla tej Części.
Do Zamawiającego wpłynął wprawdzie za pośrednictwem ePUAP formularz Zgłoszenia Oferty / Wniosku, zawierający załącznik w postaci pliku ZIP, jednak gdy Zamawiający przystąpił do otwarcia przesłanego pliku za pomocą narzędzia „Deszyfrowanie” dostępnego na miniPortalu, jako wynik operacji pojawił się komunikat o treści: „Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP”.
Zamawiający zweryfikował (także na skutek kontaktu z infolinią miniPortalu), że sytuacja taka wystąpiła z uwagi na fakt, że Wykonawca używając klucza do postępowania nr 271a/2/22, złożył ofertę w postępowaniu nr 271a/1/22, w którym termin składania ofert już upłynął, co Zamawiający potwierdził także kontaktując się z infolinią techniczną miniPortalu.
Wobec powyższych ustaleń należy uznać, że brak możliwości odszyfrowania oferty przez Zamawiającego i zapoznania się z jej treścią powstał w wyniku błędu Wykonawcy (skorzystania z niewłaściwej strony postępowania).
Zgodnie z art. 8 ust. 1 PZP w sprawach nieuregulowanych w PZP stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm., dalej jako „KC”). Zastosowanie w omawianym przypadku będzie miał zatem przepis art. 61 § 2 KC, który stanowi, że oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.
Skoro zatem Zamawiający nie jest w stanie odszyfrować pliku (nazwanego lub złożonego jako oferta) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, to w świetle zacytowanego wyżej przepisu uznać należy, że oferta (oświadczenie woli) nie została złożona, gdyż Zamawiający nie może zapoznać się z jej treścią.
W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że w Postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.