Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00375214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników przedsiębiorstwa państwowego użyt.pub. pn. Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych w Otwocku oraz członków ich rodzin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017471611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuop@zuop.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,206704,0565032dc867df769eb35d86d0cb9859.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników przedsiębiorstwa państwowego użyt.pub. pn. Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych w Otwocku oraz członków ich rodzin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6d2c2ff-12c3-4071-955d-bd11f379de03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZK/13/08/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV:
66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe.
6651 2210-7 (usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego)
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Zgodnie z art. 805 Kodeksu cywilnego przez umowę ubezpieczenia ubezpieczyciel zobowiązuje się, w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa, spełnić określone świadczenie w razie zajścia przewidzianego w umowie wypadku, a ubezpieczający zobowiązuje się zapłacić składkę. Z powyższego wynika jednoznacznie, że w przetargu na usługi ubezpieczenia świadczeniem wykonawcy będzie wypłata odszkodowania. Z uwagi na jednorodny i niepodzielny charakter umowy, dotychczasowy przebieg ubezpieczeń, w celu zapewnienia spójności programu ubezpieczenia Zamawiającego, zamówienie nie zostało podzielone na części. Ewentualny podział na części niniejszego zamówienia nie spowodowałby zwiększenia dostępu do zamówienia dla małych i średnich przedsiębiorstw, ponieważ MŚP nie wykonują działalności ubezpieczeniowej, której podjęcie jest spełnieniem przesłanek określonych w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i uzyskaniem stosownego zezwolenia.
3. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a - Struktura wiekowa do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna Rondo Ignacego Daszyńskiego 4 00-843 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270206056
7.3.4) Miejscowość: Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna Rondo Ignacego Daszyńskiego 4 00-843 Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
00-843 Warszawa
NIP: 5270206056
Regon: 010572705
Wariant I - 149,50 zł
Wariant II - 226,50 zł
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Kudowa- Zdrój
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŻARNÓW
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Monieckiego i jego jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PORĘBA
- Grupowe ubezpieczenie OC i NNW funkcjonariuszy i pracowników Służby Ochrony Państwa
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





