eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłopaBudowa budynku podwójnej kancelarii leśnictw: Zamkowy Las i Mielęcin wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku podwójnej kancelarii leśnictw: Zamkowy Las i Mielęcin
wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Człopa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Człopa

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2591063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czlopa@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czlopa.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku podwójnej kancelarii leśnictw: Zamkowy Las i Mielęcin
wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888b42b1-3858-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00480151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Zamkowy Las i Mielęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2024_08_01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na Budowie budynku podwójnej kancelarii dla leśnictw: Zamkowy Las i Mielęcin, zgodnie z pozwoleniem na budowę – decyzja nr 104/2024 z dnia 24 maja 2024 r. z klauzulą ostateczności z dnia 06.06.2024 r.
Zamówienie obejmuje budowę budynku administracyjnego (biurowego), wolnostojącego – kancelarii dla leśnictw Zamkowy Las i Mielęcin w miejscowości Miłogoszcz gm. Tuczno (część dz. ew. nr 8002/40).
Technologia wykonania budynku - systemem modułowym w konstrukcji stalowej – zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową, przedmiarami robót i STWiORB. W ramach inwestycji planuje się budowę budynku biurowego, z wyposażeniem oraz z zagospodarowaniem terenu i z zewnętrznymi instalacjami: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, oświetleniem zewnętrznym i elektroenergetyczną wewnętrzną linią zasilającą, budowę betonowego podziemnego bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowe o poj. 10 m3, budowę obiektu małej architektury – 1 masztu flagowego o wysokości do 6,0 m oraz instalacji fotowoltaicznej posadowionej na gruncie o mocy 6,12 Kw.
Teren kancelarii częściowo ogrodzony – przęsło systemowe panelowe 2,5m wys. 173 cm, wykonane z drutu fi 5mm, ocynkowane.
Budynek jednokondygnacyjny o pow. użytkowej 68,75 m2, niepodpiwniczony, posadowiony na płycie fundamentowej z dachem dwuspadowym krytym blachodachówką, dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Konstrukcję nośną budynku stanowią profile stalowe wyszczególnione w załączonej dokumentacji (słupy konstrukcyjne, rygle nośne i konstrukcja podłogi). Przykrycie ścian osłonowych stanowią płyty warstwowe z rdzeniem poliuretanowym o grubości 120 mm. Przykrycie dachu stanowią płyty warstwowe z rdzeniem poliuretanowym o grubości 160 mm. Całość zabezpieczona antykorozyjnie poprzez malowanie farbami na bazie minii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Dokumentacja Projektowa: Projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny budowy budynku, dokumentacja techniczna budowy zjazdu i przyłączy oraz decyzje zezwalające na realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem.
(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
(3) Decyzja nr 104/2024 z dnia 24 maja 2024 r. – pozwolenie na budowę.
(4) Przedmiary

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jak niżej:
Oferta z najniższą ceną, tj. oferta Wykonawcy Usługi Ogólnobudowlane Tomasz
Sokołowski Drzonowo 8/2, 78-630 Człopa - 924 747,47 zł brutto;
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia -
861 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowanie bez dokonania
uprzednio wyboru oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 924747,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029000,38 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.