Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361127/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00447878/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu 4 wejść do budynku Urzędu Skarbowego w Kozienicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/225155/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu 4 wejść do budynku Urzędu Skarbowego w Kozienicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3a0b12-1f29-459b-9685-16b5419ff982
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty remontowe i renowacyjne w jednostkach podlegających IAS w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/43/2025/RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech wejść do budynku urzędu skarbowego w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice. Zadanie obejmuje remont zniszczonych schodów trzech wejść bocznych do budynku wykończonych płytami granitowymi oraz generalny remont wejścia głównego wraz z remontem pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej oraz naprawa i malowanie fragmentu elewacji.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nw. roboty budowlane:
1.1.1. Wyburzenia i demontaże:
a) demontaż barierek przy rampie dla niepełnosprawnych
b) demontaż kostki betonowej w miejscu podjazdu dla niepełnosprawnych
c) demontaż płyt granitowych ze schodów przy czterech wejściach do budynku i rampy
d) demontaż uszkodzonych parapetów zewnętrznych
e) naprawa fragmentów tynku elewacyjnego oraz na murkach oporowych przy wejściu głównym do budynku oraz wszystkie inne niewymienione a niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia robót budowlanych.
1.1.2. Prace budowlane i montażowe:
a) naprawa schodów i podestów granitowych przy czterech wejściach do budynku,
b) montaż nowych barierek przy podjeździe dla niepełnosprawnych,
c) naprawa części elewacji budynku wraz z jej malowaniem,
d) wykonanie iniekcji poziomej oraz izolacji cieplnej fundamentów w części budynku,
e) wykonanie nowej kostki betonowej na podjeździe dla niepełnosprawnych,
f) przełożenie uszkodzonej kostki betonowej na placu przed wejściem głównym przy studzienkach
i uszkodzonej przez korzenie drzewa,
g) ułożenie płyt granitowych na warstwie hydroizolacji
oraz wszystkie inne niewymienione a niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia robót
budowlanych.
1.1.3. Szczegółowe rozwiązania prac budowlanych wg nw. załączonych projektów.
1.1.4. Poglądowy zakres robót budowlanych przedstawia przedmiar robót.
1.1.5. Zamawiający wymaga spełnienia warunku ochrony konserwatorskiej określonego w decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 26/DR/24, znak DR.5142.698.2023.MP, z dnia 12 stycznia 2024 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zostały określone w:
2.1.Dokumentacji - OPZ:
2.1.1 Projekcie architektoniczno-budowlany wraz z rysunkami,
2.1.2 Specyfikacji Technicznego Wykonania I Odbioru Robót (STWiOR),
2.1.3. Projekcie Zagospodarowania Działki wraz z rysunkami,
2.1.4. Projekcie Technicznym wraz z rysunkami,
2.1.5. Przedmiar, który określa poglądowy zakres robót, będących przedmiotem zamówienia i ma charakter informacyjny oraz pomocniczy.
2.1.6. Decyzje administracyjne.
ww. dokumentacja, stanowi Załącznik nr 2 do Umowy .
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż załączona do postępowania dokumentacja zawiera szarszy zakres niż ten, który stanowi przedmiot niniejszego postępowania. Zamawiający zaznaczył kolorem „czerwonym” zakresy odnoszące się do wymaganego zakresu, będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
2.2.wzorze umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335815 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335815 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPAZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962960534
7.3.3) Ulica: Opoczyńska 17/25
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335815 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
- Termomodernizacja hali sportowej w Koniecpolu w wykorzystaniem OZE
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Szkół Zawodowych Miasta Ostrołęka" - Część I, II, III, IV
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej: Gminnej Biblioteki w Niechlowie i Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja krytej pływalni w Jaśle.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





