eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WPI - Bezpieczny maluch na start - Szkoła Podstawowa nr 33



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI – Bezpieczny maluch na start – Szkoła Podstawowa nr 33

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WPI – Bezpieczny maluch na start – Szkoła Podstawowa nr 33

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a56124e7-17c0-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045419/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Adaptacja segmentu RST na przedszkole -w ramach zadania WPI - Bezpieczny maluch na start SP 33

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/533/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1194192,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na zmianie sposobu użytkowania części parteru segmentów R, S, T obiektu Szkoły Podstawowej nr 33, na przedszkole 4-oddziałowe oraz wydzielenie na piętrze w segmencie R, S, T dla potrzeb szkoły sanitariatów dla chłopców, dziewcząt i kadry pedagogicznej, w szczególności:
 adaptacja parteru budynku (segm. R, S, T ) będącego częścią obiektu szkoły na przedszkole 4-oddziałowe oraz dobudowa sanitariatów dla dzieci i personelu na I piętrze w poszczególnych segmentach na potrzeby szkoły,
 wykonanie kompletnych instalacji wraz z osprzętem i urządzeniami,
 przystosowanie obiektu przedszkola do wymogów p.poż.,
 zagospodarowanie terenu (budowa zadaszenia nad wejściem oraz wykonanie schodów terenowych od wyjścia ewakuacyjnego szkoły w kierunku boisk),
 uporządkowanie terenu wokół szkoły po wykonaniu robót.
2.3.1. Charakterystyczne parametry obiektu/ zestawienie powierzchni
Dane liczbowe segmentów R, S, T:
• powierzchnia zabudowy: 1453,07 m2
• powierzchnia użytkowa: 2790,96 m2
• kubatura: 11624 m3
• ilość kondygnacji nadziemnych: 2
Dane liczbowe segmentu R,S,T objęte adaptacja na potrzeby 4- oddziałowego przedszkola:

PARTER + Klatki schodowe z parteru:
 Segment R – powierzchnia szkoły – 0.03, 0.04, 0.05, 0.08 – 53.63 m2,
 Segment R- pow. 0.01, 0.02, 0.06, 0,07, ( wspólny dla przedszkola i szkoły) - 303,81 m2,
 Segment R- powierzchnia przedszkola -0,09, 0.10 - 76,63 m2,
 Segment S- powierzchnia wspólna - 0.11= 22,87 m2,
 Segment S- pow. przedszkola- 0.12, 0.13, 0.14, 0,15, 0,16, 0.17, 0.18, 0.19, 0,20, 021- 445,65m2
 Segment T- pow. wspólna- 0.22 – 23,08 m2
 Segment T- pow. przedszkolna – 0.23, 0.24, 0,25, 0,26, 0.27, 0.28, 0.29, 0.30, 0.31, 0.32 – 369.76m2

Łączna powierzchnia parteru wspólna dla szkoły i przedszkola – 349,76 m2
Łączna powierzchnia parteru tylko szkoły- 53.63 m2
Łączna powierzchnia parteru tylko przedszkola- 892,03 m2

PIĘTRO + Klatki schodowe z piętra
- Segment R- 509,03 m2
- Segment S- 509,48 m2
- Segment T- 520,87 m2
Łączna powierzchnia piętra w użytkowaniu tylko szkoły – 1539,38 m2

Nowo utworzone przedszkole będzie 4 oddziałowe po 22 dzieci w grupie to jest 88 dzieci łącznie.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, Opisem przedmiotu zamówienia, a także dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – decyzje uzyskane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1643678,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1850000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1643678,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT SŁAWOMIR KOWALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2220775968

7.3.3) Ulica: Słowackiego 4

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

I część: roboty budowlane, ciesielskie, wykończeniowe i malarskie.
II część: roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, hydraulicznych, wodno-kanalizacyjnych
Nazwa podwykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe A-M inż. Andrzej Słotwiński, ul. Kadecka 2, 41-503 Chorzów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1643678,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.