Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00316406/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00325549/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00330506/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2024/BZP 00425891/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa niskoparametrowej sieci preizolowanej c.o. wraz z instancją c.o. oraz budowa wewnętrznych instalacji c.o. w wybranych budynkach komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d42f4faf-1bf2-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa niskoparametrowej sieci preizolowanej c.o. wraz z instancją c.o. oraz budowa wewnętrznych instalacji c.o. w wybranych budynkach komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42f4faf-1bf2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/DZP/ZR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 723619,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ NR 1 – Budowa niskoparametrowej sieci preizolowanej c.o. wraz z instancją c.o. łączącą budynki przy ul. Łagiewnickiej 11 i Średniej 1-1a z stacją wymienników ciepła zlokalizowaną w budynku przy ul. Łagiewnickiej 13-13a w Świętochłowicach:2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ w skład, którego wchodzą:
- Załącznik nr 1.1.a - projekt techniczny;
- Załącznik nr 1.1.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);
- Załącznik nr 1.1.c - przedmiar robót dla zewnętrznej instalacji c.o.;
- Załącznik nr 1.1.d - przedmiar robót dla wewnętrznej instalacji c.o.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ:
- Załącznik nr 2.1 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla Części 1.
4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy.
5. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty będą prowadzone w zamieszkałych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w lokalach zamieszkałych i wymagają uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynki są przewidziane w bieżącym roku do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej.
6. Wizja lokalna: Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) Część 1 - w dniu 19.07.2023 r. w godz. 09:00-11:00;
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oględzin budynku zobowiązany jest do zawiadomienia drogą elektroniczną o chęci udziału, najpóźniej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ lub poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocześnie Zamawiający przypomina, iż Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie będą mieli możliwości zadawania przedstawicielowi Zamawiającego merytorycznych pytań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania należy złożyć zgodnie z dyspozycją art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporządzenie oferty jest możliwe bez jej odbycia.
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonujących prace budowlane, instalacyjne, demontażowe, wykończeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
8. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 200718,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ NR 2 – Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. Łagiewnickiej 11 w Świętochłowicach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ w skład, którego wchodzą:
- Załącznik nr 1.2.a - projekt techniczny;
- Załącznik nr 1.2.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Załącznik nr 1.2.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ:
- Załącznik nr 2.2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla Części 2 i 3.
3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty będą prowadzone w zamieszkałych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w lokalach zamieszkałych i wymagają uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynki są przewidziane w bieżącym roku do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) Część 2 - w dniu 20.07.2023 r. w godz. 09:00-11:00;
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oględzin budynku zobowiązany jest do zawiadomienia drogą elektroniczną o chęci udziału, najpóźniej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ lub poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocześnie Zamawiający przypomina, iż Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie będą mieli możliwości zadawania przedstawicielowi Zamawiającego merytorycznych pytań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania należy złożyć zgodnie z dyspozycją art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporządzenie oferty jest możliwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonujących prace budowlane, instalacyjne, demontażowe, wykończeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 223535,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ NR 3 – Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. Średniej 1-1a w Świętochłowicach.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SWZ w skład, którego wchodzą:
- Załącznik nr 1.3.a - projekt techniczny;
- Załącznik nr 1.3.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Załącznik nr 1.3.c - przedmiar robót.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ:
- Załącznik nr 2.2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla Części 2 i 3.
4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich części zamówienia wynosi 60 miesięcy.
5. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty będą prowadzone w zamieszkałych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w lokalach zamieszkałych i wymagają uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynki są przewidziane w bieżącym roku do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej.
6. Wizja lokalna: Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) Część 3 - w dniu 21.07.2023 r. w godz. 09:00-11:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oględzin budynku zobowiązany jest do zawiadomienia drogą elektroniczną o chęci udziału, najpóźniej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ lub poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocześnie Zamawiający przypomina, iż Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie będą mieli możliwości zadawania przedstawicielowi Zamawiającego merytorycznych pytań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania należy złożyć zgodnie z dyspozycją art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporządzenie oferty jest możliwe bez jej odbycia.
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonujących prace budowlane, instalacyjne, demontażowe, wykończeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
8. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 299365,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207899,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207899,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207899,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIBEX spółka jawna Paweł Chybowski, Paweł Szołtysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003508207
7.3.3) Ulica: ul. Kozielska 168
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIBEX SPÓŁKA JAWNA PAWEŁ CHYBOWSKI, PAWEŁ SZOŁTYSIK
jakie przetargi wygrała firma
PIBEX SPÓŁKA JAWNA PAWEŁ CHYBOWSKI, PAWEŁ SZOŁTYSIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207899,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.