eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawy nabiału



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy nabiału

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.niwa.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy nabiału

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbe54adf-28f5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy nabiału

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327228/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy nabiału obejmujące następujący asortyment: deser wielosmak. – 1350 szt.; deser wielosmak. z dod. owoców – 1350 szt.; jogurt natur. – 8900 szt.; jogurt owoc. mały – 4100 szt.; jogurt natur. – 1300 l; jogurt owoc. – 10 l; margaryna – 2300 kg; margaryna do smar. pieczywa – 540 szt.; mix masła i tłuszczów – 1600 kg; masło – 1300 kg; masa krówkowo-kakaowa – 10 szt.; maślanka owoc. – 150 szt.; maślanka natur. – 150 szt.; mleko 2% – 10000 szt., mleko skondensow. niesłodz. – 10 szt., ser topiony – 10 kg, ser typu feta – 240 szt., ser mozzarella w kulkach – 240 szt., ser pleśniowy typu rokpol – 10 kg, serek twarog. smakowy – 2300 szt., serek twarog. natur. – 10 szt., ser typu brie – 20 szt., ser typu camembert – 20 szt., ser fromage – 100 szt., ser typu mascarpone – 20 szt., ser żółty gouda – 1050 kg, ser żółty morski – 1050 kg, ser żółty edamski – 1050 kg, ser żółty królewski – 150 kg, ser żółty salami – 1050 kg, ser żółty salami z przyprawami – 10 kg, ser twardy żółty wędzony zamojski – 250 kg, ser twardy żółty wędzony „rolada ustrzycka” – 300 kg, ser topiony pałka smak natur.– 20 kg, ser topiony pałka smak szynka, zioła – 20 kg, śmietana 36% - 900l, śmietana 18% - 700 l, śmietana 12% - 100 l, śmietana bita spray – 10 szt., śmietanka do kawy opak. 10x10g – 400 opak., twaróg półtłusty krojony – 700 kg, twaróg półtłusty w wiaderk. – 3200 kg, mleko w proszku – 10 kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797771,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AKA” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331460455

7.3.3) Ulica: Szczecińska 8-10

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-120

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504292,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy liczonych od dnia 03.11.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.