eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godziesze Wielkie › Kompleksowa zmiana sposobu ogrzewania obiektów użyteczności publicznej w Gminie Godziesze Wielkie stosując źródła energii nisko i zeroemisyjnej - Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa zmiana sposobu ogrzewania obiektów użyteczności publicznej w Gminie Godziesze Wielkie stosując źródła energii nisko i zeroemisyjnej - Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godziesze Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 10

1.5.2.) Miejscowość: Godziesze Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-872

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627611089

1.5.8.) Numer faksu: 627611053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@godzieszewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://godzieszewielkie.pl/bip/zamowienia-publiczne/powyzej-progu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa zmiana sposobu ogrzewania obiektów użyteczności publicznej w Gminie Godziesze Wielkie stosując źródła energii nisko i zeroemisyjnej - Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7259468-35a8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010512/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Kompleksowa zmiana sposobu ogrzewania obiektów użyteczności publicznej w Gminie Godziesze Wielkie stosując źródła energii nisko i zeroemisyjnej - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352060/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.U.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3338224,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem głównym realizacji przedsięwzięcia jest Kompleksowa zmiana sposobu ogrzewania obiektów użyteczności publicznej stosując źródła energii nisko i zeroemisyjnej – Etap I, poprzez:
1. Zmianę systemu wytwarzania ciepła dla potrzeb centralnego ogrzewania,
2. Modernizację wentylacji mechanicznych w salach gimnastycznych Zespołu Szkół Nr 1
w Godzieszach Wielkich w oparciu o sprężarkowe pompy ciepła z opcją chłodu,
3. Budowę instalacji fotowoltaicznych,
4. Ograniczenie zużycia energii elektrycznej przez instalację oświetleniową w obiektach Zespołu Szkół Nr 1 poprzez wymianę części opraw.
Przedmiotem zamówienia jest
a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla powyższych zadań i uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
b) wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i instalacji,
c) przeprowadzenie odbiorów i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych instalacji i obiektów,
d) udzielenie gwarancji oraz zapewnienie serwisu powykonawczego instalacji i urządzeń.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
a) niezbędne inwentaryzacje, ekspertyzy techniczne,
b) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność;
c) uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, p.poż., ochrony środowiska oraz inne wymagane przepisami;
d) sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów np. organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów itd., niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
o ile nie były one wykonane w zakresie projektów budowlanych,
e) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowych tj. projektów budowlanych, technicznych wymaganych przy realizacji inwestycji,
f) zestawień materiałów,
g) sprawowanie nadzoru autorskiego,
h) przygotowanie dokumentacji powykonawczych,
i) przeprowadzenie odbiorów i szkoleń z zakresu obsługi urządzeń oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Uwaga!
Zamawiający wymaga, aby w trakcie prowadzenia robót budowlano-montażowych Wykonawca zapewnił prawidłowe funkcjonowanie istniejących budynków, w szczególności w zakresie ogrzewania.
Wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być prowadzone w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczniów, kadry pedagogicznej oraz pracowników Zespołu Szkół Nr 1 w Godzieszach Wielkich.
Szczegółowy opis i zakres prac projektowych i robót budowlanych przedstawiony został w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „PFU”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3992812,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3992812,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3992812,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład usługowo Handlowy Wojciech Wojtalak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880024320

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Grobelnego 20

7.3.4) Miejscowość: Buk

7.3.5) Kod pocztowy: 64-320

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Kierownik budowy - Piotr Siebert
2. Projekt instalacji elektrycznych - Jakub Jeńć,
3. Nadzór nad robotami budowlanymi - Piotr Więckowski,
4. Kierowanie robotami budowlanymi w ramach specjalności- Marta Surdyk,
5. Projekt instalacji sanitarnych - Marek Kowalski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3992812,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 375 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.