eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚliwiceDostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092352820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523340019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia-sliwice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f51f627b-ed90-422b-abcd-6424dfbb7137

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51f627b-ed90-422b-abcd-6424dfbb7137

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/TP/5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95712,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego – Etap II” do Samodzielnego Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śliwicach wraz transportem i wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia oraz montażem, instalacją, przeszkoleniem personelu medycznego lub użytkowników w zakresie obsługi, wsparciem technicznym oraz serwisem.
2. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Bilirubinometr – 2 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.1,
2) fantom do samobadania piersi – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.2,
3) kardiotokograf L8 – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.3,
4) koncentrator tlenowy – 1szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.4,
5) manekin noworodka do edukacji przedporodowej – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.5,
6) manekin noworodka do edukacji przedporodowej do pierwszej pomocy – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.6,
7) pulsoksymetr – 2 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.7,
8) waga dla osób niepełnosprawnych – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.8,
9) waga z analizatorem masy ciała – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.9,
10) Wizualizator naczyniowy (skaner żył) – 2 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.10,
11) Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.11,
12) wózek inwalidzki dla dzieci – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.12,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ stanowiącym Załącznik Nr 4.1 – 4.12 do SWZ.
5. Zamawiane sprzęty i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe (I kat.), możliwe do użytkowania bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, nieużywane, wolne od wad, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad fizycznych i prawnych, profesjonalne z przeznaczeniem do działalności leczniczej, spełniające wymagania określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz przez Zamawiającego w OPZ, zapakowane zgodnie wymaganiami i oznaczony w sposób ułatwiający identyfikacje.
6. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi należeć do grupy wyrobów medycznych zgodnie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany Dyrektywy 2001/83/WE, Rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i Rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG.
8. Oferowany przedmiot zamówienia muszą posiadać stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123230-9 - Kardiografy

33111650-2 - Urządzenia do mammografii

33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

33181300-5 - Monitory do hemodializy

38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

33111710-1 - Wyroby do angiografii

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
W przedmiotowym postepowaniu zostały złożone 2 oferty . W wyniku badania ofert stwierdzono, że obydwie oferty podlegają odrzuceniu jako niezgodne z warunkami zamówienia. Wobec powyższego postępowanie podlega unieważnieniu, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.