eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323499268

1.5.8.) Numer faksu: 323499299

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b58fd5e-464e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255957/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/26/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 867317,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącej Pracowni Endoskopii zlokalizowanej na kondygnacji przyziemnej w Pawilonie II SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ulicy Strzelców Bytomskich 11. W ramach zadania pn. „Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii”, polegającego na wykonaniu przebudowy istniejących pomieszczeń wchodzi, w szczególności:
a) w zakresie budowlanym:
• przebudowa pomieszczeń Pracowni Endoskopii, pomieszczeń sąsiednich oraz remont pomieszczeń towarzyszących w celu poprawy układu funkcjonalno-przestrzennego ww. Pracowni wskazanego w dokumentacji projektowej oaz dostosowania do obowiązujących przepisów;
• wyburzenia i demontaże istniejących przegród pionowych - bez ingerencji w układ konstrukcyjny budynku;
• wykonanie nowych przegród pionowych;
• roboty tynkarskie;
• roboty malarskie;
• roboty wykończeniowe ścian i sufitów;
• wykonanie nowych posadzek PVC;
• wykonanie nowych okładzin ściennych;
• wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej;
• wymiana i montaż nowej stolarki okiennej wewnętrznej;
• wymiana istniejących rolet wewnętrznych;
• demontaż istniejących sufitów wraz z wykonaniem nowych podwieszanych, modułowych, kasetonowych;
• zakup i montaż elementów wyposażenia i sprzętu - za wyjątkiem sprzętu medycznego oraz komputerowego. Zamawiający ma na myśli zakup i montaż elementów wyposażenia określonego w dołączonym "PR architektura i konstrukcja" - załącznik nr 4 do SWZ, katalog Przedmiar Robót za wyjątkiem pozycji:
6.11 - Stół zabiegowy 70x200 cm z regulacja wysokości, na stalowej konstrukcji, z czteroczęściowym leżem
tapicerowanym
6.15 - Komputer klasy PC z monitorem LCD klawiatura i myszka
6.16 - Aparat do znieczuleń
6.17 - Monitor EKG/Sat
6.19 - Wieża endoskopowa
6.20 - Diatermia
7.11 - Szafa do przechowywania endoskopów
7.12 - Myjnia endoskopowa
7.13 - Softener - zmiękczacz wody
7.14 - Tester szczelności
7.15 - Myjka ultradźwiękowa
7.16 - Ssak przy zlewie do mycia endoskopu
7.17 - Endoskan
9.9 - Stół zabiegowy 70x200 cm z regulacja wysokości, na stalowej konstrukcji, z czteroczęściowym leżem tapicerowanym
9.12 - Komputer klasy PC z monitorem LCD klawiatura i myszka
9.13 - Defibrylator
9.14 - Aparat do znieczuleń
9.15 - Monitor EKG/Sat
9.17 - Wieża endoskopowa
9.18 - Diatermia
11.3 – Parawan składany wodoodporny
11.4 - Łóżko szpitalne z powierzchnią łoża 90x200 cm na kółkach

b) w zakresie instalacyjnym - wykonanie niezbędnych - ze względu na zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego Pracowni, jak również na stan techniczny - instalacji, w tym:
• przebudowa instalacji wodociągowych (wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji, wody uzdatnionej);
• przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej;
• montaż urządzeń sanitarnych;
• budowa instalacji klimatyzacji;
• przebudowa i rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej;
• remont i rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania, w tym wymiana i montaż nowych grzejników w Pracowni;
• budowa instalacji gazów medycznych (powietrze, tlen, próżnia);
• przebudowa instalacji elektrycznej wraz z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej oraz wykonanie nowej;
• przebudowa instalacji teletechnicznych, sieci okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną, telefoniczną, sieci komputerowej;
• przebudowa instalacji oświetleniowej;
• budowa instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;
• budowa instalacji SSP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

24111500-0 - Gazy medyczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848463,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848463,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848463,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978

7.3.3) Ulica: Tartaczna 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848463,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.