Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333544/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc1a8b0-0b7b-4c6b-b8ec-49c0eca26fb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243241,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji.
1. Zakres prac.
Zakres prac elektrycznych będzie polegał na usunięciu usterek w obiektach mazowieckiego garnizonu Policji poprzez :
- wymianę oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- wykonanie zasilania dodatkowych opraw oświetleniowych - montaż dodatkowych lamp
- wykonanie pomiarów zamontowanego oświetlenia
- zamontowane lampy muszą posiadać certyfikaty CNBOP, CE - potwierdzają wypełnienie stosownych wymagań i norm odnośnie produktów i usług, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego.
- umieszczenie znaków ewakuacyjnych na wymienionych oraz zamontowanych lampach zgodnie z obowiązującymi normami.
Szczegółowy zakres prac wykazany w Załączniku nr 1.
Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty zamówienia były nowe i posiadały wymagane atesty, certyfikaty i spełniały obowiązujące normy dla oświetlenia ewakuacyjnego.
Wykonawca zaproponuje typ opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedmiotowych opraw Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia.
Branża elektryczna
Zakres prac elektrycznych będzie polegał na dostawie i wymianie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
Demontaż niesprawnego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z utylizacją.
Podstawowe parametry opraw:
- kolor : biały
- typ pracy: sieciowy – awaryjny
- gwarancja – 24 miesiące
- napięcie zasilania 230 V AC 50-60 Hz
- typ źródła światła : LED ( lista z diodami led)
- czas podtrzymania : 3 godziny
- certyfikaty: CNBOP, CE
Roboty objęte zamówieniem winny być wykonane z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami gwarantującymi spełnienie wszelkich wymagań technologicznych i prawnych oraz zapewniającymi właściwą jakość wykonanych prac. Wykonawca zabezpieczy we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały, elementy i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Adresy obiektów których dotyczy zamówienie:
1. KPP Białobrzegi 26 - 800 Białobrzegi, ul. Żeromskiego 23
2. KPP Ciechanów 06 - 400 Ciechanów, ul. 11 Puł. Uł. Leg. 25
3. KPP Garwolin 08 - 400 Garwolin, ul. Stacyjna 23
4. KPP Gostynin 09 - 500 Gostynin, ul. 3 Maja 17
5. KPP Grójec 05 - 600 Grójec, ul. Brzozowa 108
6. KP Warka 05 - 660 Warka, ul. Polna 4A
7. KP Gniewoszów 26 - 920 Gniewoszów, ul. Lubelska 39
8. KPP Lipsko 27 - 300 Lipsko, ul. Spacerowa 31 A
9. KPP Łosice 08 - 200 Łosice, ul. Kolejowa 6
10. KPP Maków Mazowiecki 06 - 200 Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3
11. KMP Płock 09 - 400 Płock, ul. Kilińskiego 8
12. KP Gąbin 09 - 530 Gąbin, ul. Tylna 6
13. KP Płock 09 - 400 Płock, ul. Armii Krajowej 62
14. KPP Płońsk 09 - 100 Płońsk, ul. 1 Maja 3
15. KP Raciąż 09 - 140 Raciąż, Błonie 1
16. PP Nowe Miasto 09-120 Nowe Miasto, ul. Główny Rynek 32
17. KPP Przasnysz 06 - 300 Przasnysz, ul. Świerkowa 5
18. KPP Sierpc 09 - 200 Sierpc, ul. Kilińskiego 24c
19. KPP Sochaczew 96 - 500 Sochaczew, ul. 1 Maja 10
20. KPP Szydłowiec 26 - 500 Szydłowiec, ul. Kościuszki 194
21. KPP Wyszków 07 - 200 Wyszków, ul. Kościuszki 13
22. KPP Żyrardów 96 - 300 Żyrardów, ul. Chopina 4
23. KMP Radom 26 - 600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
24. KP Pionki 26 - 670 Pionki, ul. Leśna 15
25.KWP Radom 26 - 600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
26. Laboratorium kryminalistyczne, 26 - 600 Radom, ul. Limanowskiego 95
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ – Szczegółowy zakres prac - Opis przedmiotu zamówienia– Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214399,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357998,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214399,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczne Sebastian Grzegorczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 298 78 32
7.3.3) Ulica: Krajno Pierwsze 150
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-008
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Elektryczne Sebastian Grzegorczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Elektryczne Sebastian Grzegorczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214399,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla zadania nr 1, 2 i 3
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





