eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc1a8b0-0b7b-4c6b-b8ec-49c0eca26fb2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243241,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji.
1. Zakres prac.
Zakres prac elektrycznych będzie polegał na usunięciu usterek w obiektach mazowieckiego garnizonu Policji poprzez :
- wymianę oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- wykonanie zasilania dodatkowych opraw oświetleniowych - montaż dodatkowych lamp
- wykonanie pomiarów zamontowanego oświetlenia
- zamontowane lampy muszą posiadać certyfikaty CNBOP, CE - potwierdzają wypełnienie stosownych wymagań i norm odnośnie produktów i usług, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego.
- umieszczenie znaków ewakuacyjnych na wymienionych oraz zamontowanych lampach zgodnie z obowiązującymi normami.
Szczegółowy zakres prac wykazany w Załączniku nr 1.
Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty zamówienia były nowe i posiadały wymagane atesty, certyfikaty i spełniały obowiązujące normy dla oświetlenia ewakuacyjnego.
Wykonawca zaproponuje typ opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedmiotowych opraw Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia.
Branża elektryczna
Zakres prac elektrycznych będzie polegał na dostawie i wymianie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
Demontaż niesprawnego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z utylizacją.
Podstawowe parametry opraw:
- kolor : biały
- typ pracy: sieciowy – awaryjny
- gwarancja – 24 miesiące
- napięcie zasilania 230 V AC 50-60 Hz
- typ źródła światła : LED ( lista z diodami led)
- czas podtrzymania : 3 godziny
- certyfikaty: CNBOP, CE
Roboty objęte zamówieniem winny być wykonane z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami gwarantującymi spełnienie wszelkich wymagań technologicznych i prawnych oraz zapewniającymi właściwą jakość wykonanych prac. Wykonawca zabezpieczy we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały, elementy i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Adresy obiektów których dotyczy zamówienie:
1. KPP Białobrzegi 26 - 800 Białobrzegi, ul. Żeromskiego 23
2. KPP Ciechanów 06 - 400 Ciechanów, ul. 11 Puł. Uł. Leg. 25
3. KPP Garwolin 08 - 400 Garwolin, ul. Stacyjna 23
4. KPP Gostynin 09 - 500 Gostynin, ul. 3 Maja 17
5. KPP Grójec 05 - 600 Grójec, ul. Brzozowa 108
6. KP Warka 05 - 660 Warka, ul. Polna 4A
7. KP Gniewoszów 26 - 920 Gniewoszów, ul. Lubelska 39
8. KPP Lipsko 27 - 300 Lipsko, ul. Spacerowa 31 A
9. KPP Łosice 08 - 200 Łosice, ul. Kolejowa 6
10. KPP Maków Mazowiecki 06 - 200 Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3
11. KMP Płock 09 - 400 Płock, ul. Kilińskiego 8
12. KP Gąbin 09 - 530 Gąbin, ul. Tylna 6
13. KP Płock 09 - 400 Płock, ul. Armii Krajowej 62
14. KPP Płońsk 09 - 100 Płońsk, ul. 1 Maja 3
15. KP Raciąż 09 - 140 Raciąż, Błonie 1
16. PP Nowe Miasto 09-120 Nowe Miasto, ul. Główny Rynek 32
17. KPP Przasnysz 06 - 300 Przasnysz, ul. Świerkowa 5
18. KPP Sierpc 09 - 200 Sierpc, ul. Kilińskiego 24c
19. KPP Sochaczew 96 - 500 Sochaczew, ul. 1 Maja 10
20. KPP Szydłowiec 26 - 500 Szydłowiec, ul. Kościuszki 194
21. KPP Wyszków 07 - 200 Wyszków, ul. Kościuszki 13
22. KPP Żyrardów 96 - 300 Żyrardów, ul. Chopina 4
23. KMP Radom 26 - 600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
24. KP Pionki 26 - 670 Pionki, ul. Leśna 15
25.KWP Radom 26 - 600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
26. Laboratorium kryminalistyczne, 26 - 600 Radom, ul. Limanowskiego 95
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ – Szczegółowy zakres prac - Opis przedmiotu zamówienia– Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214399,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357998,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214399,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczne Sebastian Grzegorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 298 78 32

7.3.3) Ulica: Krajno Pierwsze 150

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214399,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.